Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،شکراله سلمان‌زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: نهمین کنگره ملی تروما و طب رزم که قرار بود هشتم اسفند در بیمارستان صحرایی فاطمه الزهرا(س) چوئبده آبادان برگزار شود به دلیل شیوع کرونا ویروس در برخی از مناطق کشور به تعویق افتاد.

او افزود: کنگره ملی تروما و طب رزم و هفتمین آیین اعطای جایزه ملی شهید رهنمون قرار بود با حضور جراحان و متخصصان و مدیران حوزه سلامت و طب رزم برای انتقال تجارب دوران دفاع مقدس در این حوزه به نسل جدید و دانشجویان رشته‌های پزشکی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه زهرا(س) در طول هشت سال دفاع مقدس هشت بار تخریب شد و هر بار بازسازی شد و در مدار خدمت به رزمندگان اسلام قرار گرفت.

این منطقه محل شهادت ۱۸۰ شهید بزرگوار دفاع مقدس است.

دکترمحمدعلی رهنمون در دوران دفاع مقدس مسوول بیمارستان صحرایی «خاتم الانبیاء(ص)» بود ‏که ششم اسفندماه ۱۳۶۲ در حال اقامه نماز بر اثر بمباران هوایی دشمن به شهادت رسید.

هشتمین کنگره علمی طب رزم و ششمین آیین اهدای جایزه ملی شهید دکترمحمدعلی رهنمون ، نهم و دهم اسفندماه سال گذشته در اردوگاه سردارشهید مهدی باکری خرمشهر و بیمارستان صحرایی علی بن ابیطالب(ع) آبادان برگزار شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمارستان صحرایی شهرستان آبادان ویروس کرونا طب رزم بیمارستان صحرایی دفاع مقدس طب رزم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۳۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر قهرمانی امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در مرکز بخش «میربگ» برپا می‌شود.

وی گفت: بیمارستان صحرایی شهدای عملیات حاج عمران به مناسبت هفته سلامت با حضور متخصصان و پزشکانی در رشته‌های قلب، چشم‌پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، اعصاب و روانپزشکی، زنان و زایمان، جراح عمومی، دندانپزشک و پزشک عمومی و با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، دانشگاه علوم پزشکی، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان بخشداری «میربگ» و هلال‌احمر در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه برپا می‌شود.

فرماندار دلفان، ادامه داد: همچنین خدماتی مانند رادیولوژی، بینایی‌سنجی، تغذیه روان‌شناسی، تزریقات، آزمایشگاه، مشاوره خانواده، مشاوره تخصصی جوانی جمعیت، داروخانه ارائه می‌شود.

کد خبر 6088434

دیگر خبرها

  • زوایای پنهان دفاع مقدس برای نسل جدید بیان شود
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • شیوع آنفلوانزای پرندگان در آمریکا
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا