Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ با توجه به پخش آخرین قسمت از فصل دوم سریال «از سرنوشت» در روز پنجشنبه؛ خلاصه هفتگی این سریال چهارشنبه ۷ اسفند روانه آنتن می‌شود. 

این سریال کاریست از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید می‌شود و دو فصل آن در روزهای گذشته تقدیم مخاطبان این شبکه شده. محوریت داستان «از سرنوشت» رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه‌ بی‌سرپرست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دو  از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آنها که آرزوهای بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت‌ اتفاقات این سریال می‌شود.

در این سریال بازیگرانی چون حسین پاکدل، علیرضا آرا، پوریا پورسرخ، علیرضا استادی، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، شبنم فرشادچو، مائده طهماسبی، سید مهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی و دارا حیایی و کیسان دیباج (در نقش هاشم و سهراب) و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.

«از سرنوشت» به قلم محمدمهدی سلطانی و روح‌الله صدیق نگاشته شده ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود. ساعت بازپخش این مجموعه ۱:۳۰ بامداد، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵خواهد بود.

برچسب‌ها سریال شبکه دو سیما

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سریال شبکه دو سیما سریال شبکه دو سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل

سریال افعی تهران قسمت ۸ به کارگردانی سامان مقدم و نویسندگی پیمان معادی و پویا مهدوی زاده در ژانر درام اجتماعی میباشد که در این سریال بازیگرانی همچون پیمان معادی, سحر دولتشاهی, آزاده صمدی, پژمان جمشیدی, مریلا زارعی, هومن سیدی به ایفای نقش پرداخته اند   "دانلود قسمت 8 سریال افعی تهران از لینک زیر" دانلود افعی تهران قسمت 8   بازیگران سریال:
پیمان معادی، سحر دولتشاهی، آزاده صمدی، پژمان جمشیدی، مریلا زارعی، مهسا حجازی، بهادر مالکی، به‌آفرید غفاریان، نیلوفر کوخانی، تورج اصلانی، امیراحمد قزوینی، محمد صدیقی مهر، مجید جوزانی، ماهور نعمتی و… داستان سریال:
دانلود سریال افعی تهران قسمت 8 یک سریال ایرانی در ژانر درام و اجتماعی محصول کشور ایران میباشد در این سریال بازیگرانی چون پیمان معادی , سحر دولتشاهی , پژمان جمشیدی , علی قربان زاده و دیگر بازیگران… به ایفای نقش پرداخته اند. سامان مقدم کارگردانی این اثر را برعهده دارد.

زمان انتشار قسمت هشتم افعی تهران

قسمت هشتم  سریال افعی تهران روز چهارنشبه 5 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 8 صبح از فیلم نت پخش می شود.

 هم اکنون برای تماشای رایگان قسمت جدید سریال افعی تهران قسمت هشتم به آدرس زیر مراجعه کنید.

دانلود قسمت 8 افعی تهران

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

 

 

 

دیگر خبرها

  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • اسطوره‌های ورزشی حامی فلسطین و ضد صهیونیسم جهان معرفی می‌شوند
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟