Web Analytics Made Easy - Statcounter

زائر یمنی مزار حاج قاسم گفت: امروز هزاران حاج قاسم در دل و فکر ما زنده است و به ترامپ و همه دشمنان اسلام می‌گوییم که ما راه حاج قاسم را ادامه می‌دهیم. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، در شلوغی رفت و آمد گلزار شهدا یک دفعه متوجه‌اش شدم آرام و ساکت در گوشه‌ای نشسته بود؛ همراه دختر و پسرش برای زیارت مزار حاج قاسم از یمن آمده بود و حالا میهمان مردم کرمان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراز ارادت تعزیه خوانان کرمانی به حاج قاسم + فیلماجرای سرود انتقام سخت در کرمان + فیلماختصاصی| روایت پدر شهید مدافع حرم پاکستانی از سردار دل‌ها / پس از شهادت پسرم حاج قاسم به دیدنم آمد‌ + فیلم‌‌عزاداری جانسوز پاکستانی‌ها در جوار مزار حاج قاسم / مزار سردار دل‌ها در حلقه عزاداران پاکستانی + فیلم‌

این زائر یمنی مزار حاج قاسم با بیان اینکه برای رساندن سلام تک تک مردم مظلوم یمن به حاج قاسم به کرمان آمده است اظهار داشت: حاج قاسم نه تنها در زمان حیاتش باعث ایجاد معنویت در جبهه‌ها شده بود پس از شهادتش هم مزار حاج قاسم باعث ایجاد معنویت است.  

وی با ابراز اینکه امروز هزاران حاج قاسم در دل و فکر ما وجود دارد و امروز راه حاج قاسم راه ماست افزود: به ترامپ و همه دشمنان اسلام می‌گوییم که ما راه حاج قاسم را ادامه می‌دهیم چرا که راه حاج قاسم راه اسلام و امام حسین(ع) است.

این زائر یمنی با بیان اینکه پیروزی بر داعش به برکت وجود حاج قاسم، حرف‌ها، راهنمایی‌ها و دستوالعمل‌های حاج قاسم بوده است گفت: حاج قاسم نه فقط در امور نظامی که در مسائل دینی هم به رعایت نماز و مستحبات توصیه‌هایی داشتند.

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم تنها متعلق به مردم ایران نیست افزود: حاج قاسم برای ما مالک اشتر است و انتقام خون حاج قاسم را از آمریکا و دشمنان اسلام می‌گیریم.

گزارش از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دشمنان اسلام راه حاج قاسم مزار حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود

حجت الاسلام میرعباس سالمیان در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، اظهار داشت: امروز به عینه شاهد تغییرات در جنگ و تقابل دشمنان می‌باشیم.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه گفت: امروز مهم‌ترین اسلحه در دست کشورهای مستکبر و زورگو جنگ ترکیبی علیه مخالفین خویش است.
 
این استاد حوزه تصریح کرد: دشمن با جنگ ترکیبی می‌خواهد که عملاً طرف مقابل را فلج نماید بنابراین شایسته است که همه کشورها به ویژه جهان اسلام با جنگ ترکیبی دشمنان به خوبی آشنا شوند.
 
حجت الاسلام سالمیان با اشاره به اینکه یکی از ‌هدف های جنگ ترکیبی دشمنان علیه جهان اسلام از بین بردن وحدت مسلمین است، یادآور شد: تا زمانی که وحدت در بین مسلمین باشد جهان غرب و استکبار هرگز نمی‌تواند بر مسلمانان مستولی شود بنابراین با جنگ ترکیبی که خود زیرمجموعه‌های بسیاری دارد می‌خواهد جهان اسلام را عملاً از هم بپاشاند.
 
معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه در پایان سخنان خود با اشاره به لزوم فراگیری روش‌های جنگ نرم و جنگ ترکیبی دشمنان، خاطرنشان کرد: امروز بر همه ما واجب است که با انواع و اقسام جنگ‌های دشمنان چه در فضای مجازی و چه در فضای فیزیکی به صورت کامل و عملی آشنا شویم تا خدای ناکرده دچار شبیخون نگردیم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنگ ترکیبی دشمن با هدف از بین بردن وحدت مسلمین انجام می شود
  • «وعده‌ صادق» روح تازه‌ای به رزمندگان مقاومت دمید
  • آغاز نشست هم اندیشی سراسری هیات‌های رزمندگان اسلام در مشهد
  • دوران تهدید ملت ها به پایان رسیده است/روح تازه در رزمندگان مقاومت
  • ۲۷۱ نفر از رزمندگان حزب الله شهید شده اند
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • عکس/ ورود رئیس جمهور به اسلام آباد
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • به بهانه خداحافظی کاکس؛ از وعده انتقام تا عذرخواهی روی سکو