Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@02:14:42 GMT

قول جذاب مرد استقلالی به هواداران سرخپوش

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۰۱۱۳

قول جذاب مرد استقلالی به هواداران سرخپوش

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:خوشحالم به تیمی برگشتم که هم فوتبالم را از آن شروع کرده‌ام و هم یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران محسوب می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود فکری پیشکسوت استقلال در خصوص پذیرفتن هدایت تیم فوتبال نساجی اظهار داشت:

خیلی خوشحالم که به تیمی برگشتم که هم فوتبالم را از آن شروع کرده‌ام و هم یکی از پرطرفدارترین تیم‌های ایران محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

از حسن اعتماد مسئولان باشگاه نساجی به خودم تشکر می‌کنم و امیدوارم با برنامه‌ریزی و کارهایی که انجام می‌دهیم تیم را به شرایط خوبی برسانیم. در این بین برای محمدرضا مهاجری نیز که زحمات زیادی در این مجموعه کشیده آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم.

محمود فکری سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی خاطرنشان کرد:

در این چند روزی که تا بازی در پیش داریم فقط باید از نظر روحی و روانی روی بچه‌ها کار کنیم ضمن آنکه معتقد هستم این تیم توانایی‌های زیادی دارد و می‌تواند روحیه پیروزی را در خود تقویت کند. بدون شک برای کسب بهترین نتیجه مقابل ماشین‌سازی آماده خواهیم شد و امیدوار هستم عملکرد خوبی مقابل این تیم داشته باشیم.

محمود فکری با اشاره به نقش پررنگ طرفداران نساجی در ادامه راه این تیم در لیگ برتر گفت:

طرفداران نساجی در این سال‌ها زبانزد فوتبالی‌ها بودند و در روزی که این تیم به لیگ برتر صعود کرد یک روز به یادماندنی را در فوتبال ایران رقم زدند. مطمئنا آنها مثل همیشه از تیمشان حمایت می‌کنند و من و همکارانم هم تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که آنها خوشحال باشند.

محمود فکری در پایان خاطرنشان کرد:

جا دارد تشکر ویژه و خالصانه ای هم از آقایان پرویزی و حکیمی مالک و سرپرست تیم خوشه طلایی داشته باشم که محبت کرده و اجازه دادند به نساجی مازندران ملحق شوم. برای این عزیزان و تیم خوشه طلایی هم بهترین ها را آرزو می‌کنم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تیم فوتبال نساجی مازندران سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران محمود فکری محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مصطفی صداقت شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار نساجی مازندران و تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه این دو تیم هویت جغرافیایی منطقه خودشان هستند، گفت: اگرچه با تیم تراکتور لحظات خوبی داشتیم، اما اکنون به عنوان کادر فنی نساجی موظف به ارائه فوتبال با کیفیت و تلاش برای برد نساجی هستیم   مربی نساجی افزود: تمرین‌های این تیم پس از حضورِ ساکت الهامی در ورزشگاه شهید وطنی انجام می‌شود تا حس خوبی بین سرمربی تیم و کادر فنی نساجی با تماشاگران ایجاد شود.

او با دعوت از هواداران نساجی برای حضور در ورزشگاه ادامه داد: حضور تماشاگران انرژی مضاعفی به تیم می‌دهد و باعث می‌شود در روز‌های سخت گام‌های محکم‌تری برداریم.

مربی نساجی با ابراز امیدواری برای بازگشت روز‌های خوب این تیم و پشتِ سرگذاستن بدشانسی‌ها گفت: اشتباهات بازیکنان قطعا در آینده نزدیک رفع می‌شود و روز‌های خوب سراغ این تیم خواهد آمد.

مصطفی صداقت تمام ارکان نساجی شرح وظیفه خودشان را به بهترین کیفیت ارائه می‌دهند و به هواداران قول می‌دهیم که کم‌کاری در هیچ زمینه‌ای وجود ندارد.

نساجی و تراکتور از ساعت ۱۶:۳۰ امروز جمعه در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به دیدار هم می‌روند

نساجی با ۱۶ امتیاز از ۲۴ بازی در رتبه پانزدهم و تراکتور با ۴۰ امتیاز تیم چهارم جدول قرار دارند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ نساجی در خانه از سد تراکتور گذشت
  • آسمان قائمشهر دوباره قرمز شد (عکس)
  • سنگ تمام هواداران نساجی برای بقا در لیگ (عکس)
  • امید به بازگشت روز‌های خوب نساجی 
  • پیکان ۲-۲ هوادار؛ از گل لحظه آخری تا پاس گل رونالدینیویی، یک فوتبال جذاب!
  • وعده داغ و جذاب محمدرضا زنوزی؛ سرمربی خارجی و بازیکنان بزرگ می گیریم!
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • محمد ربیعی: این مدل بازی باب میل من نیست؛ دربی اصفهان باید جذاب‌تر باشد
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • استقلالی‌ها امیدوار به بازگشت کوین یامگا