Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر ، هیات مدیره بیمارستان جم با انتشار پنجمین اطلاعیه خود، تازه ترین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی را که طی روزهای اخیر در این مرکز درمانی بستری شده، تشریح کرد.

در متن این اطلاعیه که ساعت ۱۴:۴۸ روز سه شنبه ششم اسفند ماه منتشر شده، آمده است:

«در ادامه اطلاع رسانی به مردم هنر دوست و هم میهنان عزیز به استحضار می رساند شرایط بالینی ایشان در حال حاضر به دلیل تشدید ترشحات ریوی مجددا به دستگاه ونتیلاتور ( کمک تنفسی) وصل گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی شرایط ریوی، قلبی و کلیوی ایشان پایدار است. جهت مراقبت بهتر و بیشتر نیازمند ادامه بستری در بخش مراقبت های ویژه می باشند.»

کد خبر 4863095 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا شجریان موسیقی ایرانی بیمارستان تئاتر ایران سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر دوازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر موسیقی ایرانی فیلم سینمایی جشنواره موسیقی فجر کارگردان تئاتر شبکه یک سیما بازیگر سینما سریال ایرانی سازمان سینمایی کنسرت موسیقی موسیقی پاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا خلبانان و مهمانداران نمی‌توانند به خودشان عطر بزنند؟

زی‌سان: دفتر مدیرکل هوانوردی غیرنظامی در هند در آخرین به‌روزرسانی مقررات داخلی اعلام کرده خدمه کابین، از جمله خلبان‌ها و مهمانداران نباید به خودشان عطر بزنند.

در متن مقررات پیشنهادی آمده است: «هیچ یک از اعضای کادر پرواز نباید دارو یا مواد مصرف کند یا از موادی مانند دهان‌شویه، ژل دندان، عطر یا هر محصولی حاوی الکل استفاده کند چرا که ممکن است منجر به مثبت شدن نتیجه آزمایش الکل از طریق آنالیز تنفسی شود.»

همچنین در این بیانیه آمده است: هر یک از اعضای کادر پرواز که در معرض این نوع مواد قرار گرفت باید قبل از انجام ماموریت پروازی با پزشک شرکت مشورت کند.

با اینکه عطر‌ها می‌توانند حاوی مقادیری الکل باشند، اما مشخص نیست که آیا استفاده از عطر روی بدن می‌تواند منجر به مثبت شدن نتیجه تست تنفسی شود یا خیر.

الزامات رسمی ایمنی هوایی DGCA هند در آگوست ۲۰۱۵ تصویب شد و الحاقیه پیشنهادی تا روز پنجشنبه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

tags # هند سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • اطلاعیه مرحله دوم یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی
  • نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس
  • بیماری ترانه علیدوستی مشخص شد | سندرم DRESS چیست و ترانه چه شرایطی را تجربه کرده است؟
  • بیماری ترانه علیدوستی چیست؟ / آخرین وضعیت درمان
  • چرا خلبانان و مهمانداران نمی‌توانند به خودشان عطر بزنند؟
  • خانه نخبگان بستری برای شناسایی کنشگران علمی کشور
  • ادامه بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در کردستان
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد
  • کنعانی: دفاع از اصول، ارزش‌ها و ارکان انقلاب و نظام با صلابت ادامه خواهد یافت
  • مدیریت بازماندگان از تحصیل توسط متولیان مراقبت از آسیب‌های اجتماعی