Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-03-28@18:34:26 GMT

بخش عمده مشکلات منطقه از ضعف مدیریتی است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۰۱۹۹

بخش عمده مشکلات منطقه از ضعف مدیریتی است

صدای ایران - محمود عباسزاده مشکینی پیش از ظهر سه شنبه در جمع اهالی بخش لاهرود در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) با قدردانی از مشارکت بالای اهالی این بخش در انتخابات اخیر، افزود: حضورمردم در پای صندوق‌های رأی با وجود تمامی مشکلات و مسائل موجود نشانگر بصیرت و دور اندیشی مردم است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه، افزود: بخش بزرگی از مشکلات ناشی از ضعف مدیریتی است و بایستی با برطرف سازی ین مهم روند توسعه و رفع موانع شتاب بیشتری به خود گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده منتخب مردم مشگین‌شهر در مجلس‌تصریح کرد: دخالت در امورات جزئی اجرایی و مدیران بدنه دولت را در شأن نماینده مجلس نمی‌دانیم و بایستی مدیران از کارآمدی، تسلط بر قوانین و مقررات مرتبط با وظیفه، برخورداری از روحیه تحول و شجاعت و عشق خدمت به مردم و کشور با شاخص رضای الهی برخوردار باشند.

وی با یادآوری مشکلات دولت در تأمین بودجه عمرانی، خواستار استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در توسعه و آبادانی منطقه شد.

عباس‌زاده گفت: در وهله اول باید موانع قانونی، ساختاری و مدیریتی در سطح ملی و استانی رفع شود.

نماینده منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه با تشریح ظرفیت‌های مهم بخش لاهرود، گفت: لاهرود دروازه ورود به سبلان است و بایستی با اقدامات شایسته زمینه رشد و توسعه این منطقه را فراهم کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای تحقق شعار سال ،مجلس وظیفه سنگین برای حل مشکل بروکراسی اداری دارد

ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد با اشاره به شعار سال تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: برای تحقق و اجرایی شدن شعار سال مجلس وظیفه سنگینی دارد و باید برای حل مسئله بروکراسی اداری فکری کند چرا که یکی از راه‌های رفع موانع بروکراسی اداری تمرکز زدایی است.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی موحدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به شعار سال تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: از نظر عموم کارشناسان ، اگر تولید گسترش یابد مشکل مسئله اشتغال و هم مسئله پیشرفت اقتصادی و تنظیم بازار و سامان بازار مرتفع خواهد شد و این مسئله مسئله مهمی است.

وی با بیان اینکه بر همین اساس جهش تولید برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات بیکاری و مشکلات اقتصادی کشور و بویژه مواردی که مقام معظم رهبری در رابطه با راهکارهای تحقق شعار سال بیان کردند ،ضروری است، افزود: این که چگونه می‌شود شعار سال اجرایی شود به نظر بنده مجلس وظیفه سنگینی دارد و باید برای مسئله بروکراسی فکری کند چرا که یکی از راه‌های رفع بروکراسی اداری تمرکز زدایی است.

موحدی ادامه داد: در حال حاضر بسیاری از مسائل و مشکلات شهرستان‌ها و استان‌های سطح کشور با بروکراسی های اداری پرپیچ و خم در تهران تصمیم گیری و حتی بسیاری از مسائل شهرستان‌ها در مرکز استان تصویب می‌شود در حالی که نباید چنین باشد .

 وی تصریح کرد: باید به ادارات استان‌ها و شهرستان‌ها اختیار داده شود که در خود شهرستان و استان برای رفع مشکلات با حذف بروکراسی های اداری طولانی تصمیم بگیرند و تصمیم خود را اجرایی کنند.

موحدی خاطرنشان کرد: اگر این قدم را مجلس و دولت بتوانند بردارند و به دستگاه های اداری شهرستان‌ها و استان‌ها برای حل مشکلات با حذف بروکراسی اداری اختیار بدهند به طور قطع جهش تولید بزرگی می‌تواند انجام شود و این وظیفه دولت است که مانع‌زدایی کرده و موانع راه ورود مردم به جهش تولید را رفع کند و اگر بتواند مانع زدایی کند قدم بسیار بزرگی برداشته و بیش از این هم از دولت توقع نداریم.

امام جمعه اسدآباد همچنین درباره نقش مردم در تحقق شعار سال، بیان کرد: اما در رابطه با مردم هم باید در رابطه با این شعار سال بگوییم مردم در راستای انواع جهادها برای کشور ایران اسلامی اقدامات داشته‌اند و اگر مسئولین موانع را رفع کنند به طور قطع در عرصه اقتصادی نیز مردم حضور پررنگ خواهند داشت.

موحدی یاد آور شد: مردم ایران پویا هستند و مسئله اقتصاد را اهتمام دارند و برای تحقق شعار سال نیز ورود پیدا خواهند کرد و برای جهش تولید سرمایه‌گذاری خواهند داشت و نیروهای نخبه مدیریت و توان خود را به کار خواهند گرفت و نیروهای خلاق نیز خلاقیت خود را به کار می‌گیرند تا مسئله جهش تولید را شاهد همه با هم با مشارکت یکدیگر شاهد باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جاده پلدختر معمولان خرم‌آباد نیازمند توجه فوری و بسیار جدی دولت است
  • نماینده اصفهان: فرونشست به مرحله خطرناکی رسیده/ اگر چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • برای تحقق شعار سال ،مجلس وظیفه سنگین برای حل مشکل بروکراسی اداری دارد
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند
  • بررسی دلایل عمده مشکلات دود خروجی از خودرو