Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@01:22:29 GMT

تب سنجی ۷۰ هزار نفر در بندر آستارا

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۰۳۸۲

تب سنجی ۷۰ هزار نفر در بندر آستارا

رستم زاد از تب سنجی حدود ۷۰ هزار نفر در شهرستان مرزی بندر آستارا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«حسن رستم زاد» در جلسه شورای سلامت این شهرستان که امروز(سه‌شنبه، ۶ اسفند) در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهارکرد: بندر آستارا در راستای اقدامات پیشگیرانه از بیماری کرونا پیشگام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه تردد کنندگان در مرز زمینی این شهرستان از یک ماه پیش پایش می‌شوند، افزود: تاکنون حدود ۷۰ هزار نفر در بندر آستارا تب سنجی شده‌اند.

 

وی با اشاره به اینکه بیماری از شهرستان‌های دیگر در بندر آستارا پذیرش نمی‌شود، تصریح کرد: ۲۵ تخت در بیمارستان شهید بهشتی آستارا برای بیماران مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده است.

 

رستم زاد به بستری ۱۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان شهید بهشتی بندر آستارا اشاره کرد و افزود: چهار نفر از این بیماران به دلیل منفی بودن آزمایشات، بهبود یافتند.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا تصریح کرد: مراحل درمان و جواب آزماش سایر بیماران پیگیری می‌شود.

 

وی بر رعایت نکات بهداشتی در تاکسی‌های شهری، بازار ساحلی و نانوایی‌ها تاکید کرد و افزود: این مراکز باید مورد پایش قرار گیرند.

 

فرماندار بندر آستارا با تاکید بر ضدعفونی کردن مدارس توسط آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: سرویس‌های بهداشتی نیز توسط شهرداری‌های آستارا و لوندویل مورد توجه باشد.

 

رستم زاد در پایان از سازمان‌های مردم نهاد و دهیاران خواست راه‌های پیشگیری از بیماری کرونا را به مردم آموزش دهند.

 

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: تب سنجی بیماری کرونا مرز زمینی بندر آستارا بندر آستارا رستم زاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در فتح آباد خضری با ۳۴ میلیمتر باران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  کارشناس هواشناسی استان گفت: همچنین براساس گزارش ثبت شده از ایستگاه‌های باران سنجی استان در ایستگاه‌های کریمو ۱۹ میلیمتر، خرو ۱۴ میلیمتر، سرند طبس ۱۴ میلیمتر، کُرُه ۱۳ میلیمتر، معصوم آباد ۱۲ میلیمتر، آیسک ۱۱ میلیمتر، ده محمد، پیرحاجات، مهوید و باغستان ۱۰ میلیمتر، اسفزار و کنگان ۹ میلیمتر، تپه طاق، اسلامیه، چیروک و درمیان ۸ میلیمتر، محمدآباد پسکوه، معدن قلعه و سرند فردوس ۷ میلیمتر، کلشانه، انارستانک و جنوب بیرجند ۶ میلیمتر، بارندگی ثبت شد.

لطفی افزود: همچنین در شبانه روز گذشته ایستگاه های باران سنجی آرین شهر، رقه، آلنگ، ماهمیران، بیهود، ده شور، پی کوه، خلف و علی آباد زارعین ۵ میلیمتر، گزیک و چاه طالب ۴ میلیمتر، حصاردار، خنگ، سه قلعه، مختاران، مود، چاهنو و دوست آباد ۳ میلیمتر، بغداده، جفت رود، حجت آباد، زنوغان، کلاته گاویج، آبیز و معدن پروده ۲ میلیمتر، عباس آباد میم، میغان، کفاز و ابراهیمی یک میلیمتر و ایستگاه باران سنجی ماژان هم کمتر از یک میلیمتر باران را ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • آبگیری ۳۶۰ هزار مترمکعبی آب در سازه‌های آبخیزداری شهرستان‌های ممسنی و رستم
  • مسیر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ریل گذاری می‌شود
  • سواحل جنوبی استان بوشهر میزبان گردشگران نوروزی + تصویر
  • جزئیات فراخوان طراحی کیت ارزیابی کیفیت مواد غذایی اعلام شد
  • ۲ گردشگر نوروزی از خطر غرق در آب‌های بندر امام حسن نجات یافتند
  • لحظات پدیدار شدن آبشار در نقش رستم + فیلم
  • بارش ۳۴ میلیمتر باران در فتح آباد خضری
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود
  • ثبت بیشترین بارندگی در فتح آباد خضری با ۳۴ میلیمتر باران
  • استقبال مسافران نوروزی از منطقه نمونه گردشگری حیران آستارا