Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون حسنوند ظهر امروز در دیدار با خانواده شهید حبیب رحیمی منش با اشاره به اینکه شهدا زنده‌اند، اظهار کرد: همه ما در به خون شهدا، خانواده معظم شهدا مدیون هستیم و با تلاش مضاعف و خدمت صادقانه و حرکت باید در راه آرمان‌های شهدا حرکت کنیم.

وی مناصب را امانت و مرهون خون شهدا دانست و افزود: خود را ملزم به حرکت در مسیر فکری شهدا می‌دانیم و بر عهد خود با امام، رهبری و شهدا که بسته‌ایم ثابت‌قدم تا آخر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با تصریح کرد: این راه از زمان حضرت رسول (ص) آغاز شد و تا انقلاب حضرت مهدی (عج) ادامه دارد و باید بدانیم در این راه بزرگ میلیون‌ها انسان شهید شده‌اند.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری، شهدای مدافع حرم را ستاره‌های درخشان این مسیر دانست و گفت: اندیمشک شهر شهدای مدافع و حماسه چهارم آذر بوده و به نام هشت شهید راه ولایت مزین شده است.

حسنوند با اشاره به تعرض به پدر شهید مدافع حرم حبیب رحیمی منش در روزهای برگزاری انتخابات، با بیان اینکه این پدر شهید راه ولایت و فرزند شهید خود را ادامه داده و مردم را به حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کرده است، ادامه داد: پدر شهید رحیمی منش به رغم سن بالای خود همانند یک جوان برای لبیک به رهنمودهای مقام معظم رهبری و ارزش‌های انقلاب و اسلام و تأمین امنیت و آسایش شهروندان به میدان آمده بود.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خانواده شهید رحیمی منش فرزند خود را در راه انقلاب و اسلام اهدا کردند، بیان کرد: دستگاه قضا به بررسی موضوع پرداخته است و متخلفان را شناسایی و با آنها برخورد قانونی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هم‌زمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی برخی افراد با سلاح سرد به پدر شهید رحیم حبیبی منش تعرض و وی را مجروح کردند که با انتقال به بیمارستان امام علی (ع) تحت درمان قرار گرفتند.

شهید حبیب رحیمی منش اولین شهید مدافع حرم شهرستان شهید پرور اندیمشک است که به‌صورت داوطلبانه برای مبارزه با گروه‌های تروریستی به سوریه عازم و به عنوان «تک‌تیرانداز» در دفاع از حرم حضرت زینب در سوریه حضور فعال داشت.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا انتخابات بیمارستان پدر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گروه های تروریستی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی پدر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید اجازه داد دشمنان روحیه ایثار و شهادت را از ملت بگیرند

‌به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین مؤمنی ظهر شنبه در یادواره ۱۵۱ شهید بخش برزک کاشان اظهار کرد: باید سبک زندگی شهیدان تبیین شود و امروز ما میراث‌دار شهدا هستیم و در اجرای وصیت نامه‌های آنها کوشا باشیم.

وی افزود: انتقال پیام آرمان‌های شهدا به نسل امروزی و جوانان از اهداف برگزاری یادواره‌های شهدا است.

استاد حوزه و دانشگاه هدف دشمنان را با تمام توان درصدد ضربه زدن به انقلاب دانست و گفت: جهاد تبیین امری ضروری است که همه افراد جامعه باید وارد این عرصه شوند و اجازه ندهند دشمنان روحیه ایثار و شهادت را از ملت بگیرند.

حجت الاسلام مؤمنی، مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را سرمشق بسیاری از ملت‌ها و مسلمانان در مقابل زیاده خواهی استکبارجهانی برشمرد و تاکید کرد: تلاش شود این مکتب و خصوصیات اخلاقی و روحیه جهادی شهید سلیمانی بیش از گذشته با همکاری بخش‌های مختلف بین آحاد جامعه به خصوص نوجوانان و جوانان گسترش یابد.

وی ادامه داد: رمز اقتدار مسلمانان و ملت ایران تداوم ایستادگی مقابل دشمنان و داشتن روحیه جهادی و انقلابی بودن است و باید این رویه روز به روز تقویت شود.

استاد حوزه و دانشگاه همچنین جنایات رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی را محکوم و ضمن اشاره به ترورهای مکرر آنها، ادامه داد: رژیم صهیونیستی با اقدام اخیر خود در ترور نیروهای مستشار ما در سوریه قطعاً اضمحلال و نابودی خود را بیش از پیش فراهم کرده است.

به گزارش مهر، بخش برزک کاشان ۱۵۱ شهید، ۵۰۰ رزمنده، شش شهید گمنام، ۲۰ آزاده و ۱۵۰ جانباز دارد.

کد خبر 6076563

دیگر خبرها

  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند
  • عکس/تقدیر دختر شهید حاجی رحیمی از عملیات «وعده صادق»
  • تقدیر دختر شهید حاجی رحیمی از عملیات «وعده صادق»
  • خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • برگزاری شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید در استان البرز
  • نباید اجازه داد دشمنان روحیه ایثار و شهادت را از ملت بگیرند
  • ۸۰ درصد تسهیلات اشتغال در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام جذب شده است
  • یادواره ۱۵۱ شهید بخش برزک کاشان
  • جذب ۸۰ درصدی تسهیلات اشتغال در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام