Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@03:23:41 GMT

پشت پرده یک سقوط در شبکه نمایش خانگی +تیزر

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۰۴۲۵

پشت پرده یک سقوط در شبکه نمایش خانگی +تیزر

‍‍‍‍‍‍

مستند «سقوط ۶۴» ساخته بهراد مهرجو به شبکه نمایش خانگی آمد.

به گزارش ایسنا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، مستند «سقوط۶۴ » که در جشنواره سینماحقیقت به نمایش درآمد، از امروز (ششم اسفندماه) در وی‌اودی‌های مجاز منتشر می‌شود.

«سقوط ۶۴» به کارگردانی بهراد مهرجو و تهیه‌کنندگی مشترک مهرجو  و محمدهیراد حاتمی‌فر ساخته شده و یک مستند پژوهشی است که تلاش می‌کند دلایل سقوط یک هواپیمای مسافربری در سال۶۴ را کشف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همزمان با نمایش این مستند، تیزر آن نیز منتشر شد که به این خبر ضمیمه شده است.

عوامل این فیلم عبارتند از:

کارگردان: بهراد مهرجو، مشاور کارگردان: ابراهیم حاتمی‌کیا، دستیار کارگردان: ولی خلیلی، تدوین: مهدی حسینی‌وند، تصویربردار: یوسف سلیمی، تهیه‌کنندگان: بهراد مهرجو و محمدهیراد حاتمی‌فر.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مستند سقوط 64 ابراهيم حاتمي كيا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» به کارگردان بهرام افشاری و تهیه‌کنندگی محمد قدس، اثری است که از ۱۵ فروردین در تهران روی صحنه رفته است.

این اثر نمایشی که بهرام افشاری و تینو صالحی در آن به ایفای نقش می‌پردازند، از ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن اصلی پردیس مهستان، شهر اصفهان روی صحنه می‌رود.

«چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» تاکنون در تهران ۱۵۰ اجرا روی صحنه رفته است و در تور خارجی به دبی، آلمان، استرالیا و… سفر کرده است.

مدیر تولید: علی اکباتانی، مجری طرح اصفهان: مجید کاشی‌فروشان، مدیران اجرایی اصفهان: امیرحسین مزروعی، آرام یوسفی‌نیا، دستیار کارگردان: حسن خان‌محمدپور، مدیر تبلیغات: آریان امیرخان، گرافیست: پیمان امدادی، عکاس: شهریار اکبریه، عکاس پوستر و متریال تبلیغات: کیارش مسیبی و مشاور رسانه‌ای علی کیهانی دیگر عوامل این اثر هستند.

در خلاصه داستان نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آمده است: «پایان همه چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست.»

کد خبر 6086560 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • احیاگر فلسفه هنر فارابی به تلویزیون می آید
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • روایت عشق و فلسفه؛ پرتره نادیا مفتونی استاد فلسفه دانشگاه تهران
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • می‌خواهند همان بلایی که سر تلویزیون آورند را، سر پلتفرم‌ها هم بیاورند/ آیینه شبکه نمایش خانگی را نشکنید
  • دستورالعمل ساترا برای تبلیغات بازرگانی در شبکه نمایش خانگی
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • علی حاتمی؛ سعدیِ سینمای ایران