Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر سه‌شنبه در نشست با ناظر کل گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر اظهار داشت: به دنبال این هستیم که در آستانه سال نو و با مشارکت خیران حقیقی و حقوقی یک بسته مناسب مالی برای ۳۰ هزار خانواده تحت پوشش فراهم کنیم.

وی با تأکید بر نقش مهم خیران در رسیدگی به افراد نیازمند افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، برای هر خانواده ۳۰۰ هزار تومان در نظر گرفته‌شده که امیدواریم با همکاری مردم خیر استان انجام محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر همکاری افراد خیر در فقرزدایی را مورداشاره قرارداد و تصریح کرد: در کنار همکاری خیران حقیقی استان، شاهد همکاری‌های خوبی توسط خیران حقوقی در برنامه‌های فقرزدایی استان باشیم

لطفی ادامه داد: وضعیت اقتصادی جامعه هدف کمیته امداد با توجه به گرانی‌های موجود در شرایط مناسبی قرار ندارد و با اعتبارات محدود موجود امکان رفع مشکلات آن‌ها بدون کمک‌های مردمی و افراد خیر وجود ندارد.

وی بیان کرد: البته در چند سال گذشته، خدمات خوب و مناسبی در عرصه‌های مختلف معیشتی، تأمین مسکن، پیگیری مسائل درمانی، کمک به تحصیل دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و تأمین جهیزیه نوعروسان شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد بی‌شماری درخواست در زمینه‌های مختلف به دبیرخانه کمیته امداد استان بوشهر واصل‌شده که نشان می‌دهد درصد قابل‌توجهی از جمعیت استان بوشهر دچار مشکلات و گرفتاری‌هایی هستند.

لطفی عنوان کرد: مجموعه کمیته امداد استان بوشهر، به تمام درخواست‌ها رسیدگی می‌کنند و در حد توان و امکانات موجود و با استفاده از توان خیران زمینه رفع بخشی از مشکلات مردم را فراهم کرده‌اند.

وی ادامه داد: به دنبال رایزنی با مدیران دستگاه‌های اجرایی، خیرین حقوقی و حقیقی برای تأمین بسته‌ای در قالب کمک معیشت خانواده‌های تحت پوشش برای شب عید این عزیزان هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر با تأکید بر نقش مهم رسیدگی به خانواده‌های کم‌بضاعت و بی‌بضاعت در آستانه سال جدید خاطرنشان کرد: تأمین بسته حمایتی در قالب کمک معیشتی به خانواده‌های مددجوی کمیته امداد استان بوشهر برای شب عید این افراد موردتوجه قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان بوشهر خانواده شب عید گرانی مشکلات مردم انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کمیته امداد استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند

حبیب‌الله آسوده معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: اکنون افزایش سرانه ایتام و محسنین یکی از برنامه‌های مدنظر کمیته امداد است.

وی ادامه داد: در همین راستا از ابتدای ماه رمضان با همکاری رسانه ملی پویشی تحت عنوان «به عشق علی» درخصوص طرح اکرام و محسنین راه‌اندازی شد و بیش از ۲۰۰ هزار حامی در این طرح ثبت‌نام کردند که در حال انجام اقدامات لازم درخصوص واریز سرانه این خیران به حساب ایتام و محسنین هستیم.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنینی (۱۶۳ هزار فرزند یتیم و ۳۵۳ هزار فرزند محسنین) که تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی از این کودکان حمایت می‌کنند.

آسوده در خصوص میزان سرانه ایتام و محسنین بیان کرد: باتوجه به اینکه سرانه ایتام به صورت میانگین در سطح کشور ۹۵۰ هزار تومان و برای محسنین ۵۰۰ هزار تومان است، بناست سرانه فرزندان ایتام و محسنین را افزایش دهیم و در همین راستا نیاز است خیران بیشتری در این طرح شرکت کنند. این درحالی است که کمیته امداد هدفگذاری کرده است تا در سال جاری سرانه ایتام و محسنین دارای عضو بیمار در خانواده به ۳ میلیون تومان و سرانه خانواده‌های دیگر باتوجه به اجاره مسکن و سایر هزینه‌ها به ۲ میلیون تومان ارتقاء پیدا کند که اکنون فاصله رسیدن به این سرانه زیاد است و امید می‌رود با همت مردم بتوانیم در سال جاری این سرانه را تاحد ممکن ارتقاء دهیم.

به گفته وی، در تداوم طرح «هر ایرانی یک حامی»، هر ایرانی می‌تواند با واریز ماهیانه حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام و محسنین حمایت کند.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • تحویل ۱۰۰۰ واحد مسکونی به نیازمندان در کهگیلویه و بویراحمد
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • تأمین مسکن برای مددجویان از اقدامات مهم در استان بوشهر است
  • ۸۰۰ روستای گلستان مددجوی فاقد مسکن ندارند
  • ۸۰ مددجوی کمیته امداد قم صاحبخانه شدند
  • ۲۷۶ مددجوی کمیته امداد صاحب خانه شدند