Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا طهماسبی، سرپرست تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد که برگزاری مسابقات لیگ برتر در شرایط موجود با توجه به ویروس کرونا، بازی با آتش است. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا طهماسبی، سرپرست تیم فوتبال پیکان برگزاری بازی‌های لیگ برتر را با شرایط موجود به بازی با آتش تشبیه کرد و گفت: در این شرایط بحرانی که همه نگران سلامت خود و خانواده‌های‌شان هستند، اصرار به برگزاری مسابقات همانند بازی با آتش در انبار مواد محترقه یا پمپ بنزین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهماسبی ادامه داد: پروسه یک مسافرت تیمی و یک مسابقه رسمی مشخص است. اگر فرض کنیم فرودگاه، هتل‌ها، اتوبوس‌ها و... ضدعفونی می‌شوند، این سؤال برای‌مان به وجود می‌آید که داخل رختکن هم کاملاً بدون ویروس است؟ اگر یک بازیکن به ویروس آلوده باشد و توپ را لمس کند، جان سایر بازیکنان و توپ جمع‌کن‌ها در معرض خطر قرار نمی‌گیرد؟

سرپرست تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: مسلماً اکنون خود مسئولان در فدراسیون و سازمان لیگ حتی بابت لمس خودکار هم نکات ایمنی را رعایت می‌کنند، اما در یک مسافرت و مسابقه لمس یکسری وسایل اجتناب‌ناپذیر است. کارگر بخش خدمات فرودگاه که باید صدها چمدان را از بخش تحویل بار به هواپیما منتقل و در فرودگاه مقصد مجدداً کلی چمدان را روی نقاله بگذارد، در روز چند صد چمدان را لمس می‌کند؟ می‌دانیم که پروازهای مختلفی از شهرهای مختلف در کشور صورت می‌گیرد.

«موضوع خودمان نیستیم بلکه بحث خانواده‌های زیادی در میان است.»، طهماسبی با بیان این جمله گفت: شاید ویروس نتواند یک ورزشکار را دچار صدمه کند، اما همین ورزشکار می‌تواند خدای ناکرده ناقل ویروس به دوستان و اعضای خانواده و والدین سالخورده خود باشد. ان‌شاءالله که با تدبیر به هنگام مسئولان از این گذر خطرناک با کمترین صدمه عبور کنیم و کاری نکنیم که بعدها بابت تصمیمات این روزها حسرت بخوریم. به قول معروف چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی.

مجیدی: با طراحان اتفاقات دیدار سپاهان - پرسپولیس شدیدترین برخورد را کنید/ حتما باید یک نفر بمیرد تا لیگ تعطیل شود؟نکونام: باید از سری A الگوبرداری و بازی‌ها را لغو کنیم/ بازیکنان, مربیان و مسئولان یک تیم آدم آهنی نیستند

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ برتر فوتبال فوتبال پیکان تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال پیکان تهران لیگ برتر فوتبال فوتبال پیکان تهران فوتبال پیکان بازی با آتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اول ورزشگاه لرزید بعد رختکن، جشن وحشیانه دورتموند!

به گزارش "ورزش سه"، بروسیا دورتموند پس از بازی باورنکردنی مقابل اتلتیکو (برتری 4 بر 2) به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. پس از نمایش پر انرژی در زمین، ستارگان BVB در رختکن همه چیز را به هم ریختند. متس هوملس نیز این جشن وحشیانه بروسیا را به تصویر کشید.

این مدافع باتجربه عکسی شاد از رختکن تیم در اینستاگرام منتشر کرد. ستاره های BVB، ادین ترزیچ (مربی 41) و سایر اعضای باشگاه یکدیگر را در آغوش گرفته بودند تا اولین نیمه نهایی بعد از سال 2013 را جشن بگیرند. احساسات خالص سیاه و زرد! باشگاه همچنین این ویدئوی جشن را در اینستاگرام منتشر کرد.

صدا در رختکن بسیار بلند بود، یا ریتم موسیقی ستاره های تیم در حال بالا و پریدن بودند و انگار هیچکس شرایط عادی نداشت.

شب احساسی دورتموند پس از اینکه در نیمه دوم برتری 2-0 را از دست داد ولی در نهایت بلیط نیمه نهایی خود را با یک بازگشت بزرگ رزرو کرد، دلایل کافی برای مهمانی بزرگ و پرسر و صدا فراهم کرده بود. شاگردان ترزیچ در نیمه نهایی به مصاف پاری سن ژرمن خواهند رفت. بازی رفت در دورتموند و بازی برگشت در پاریس برگزار می شود.

بسیاری از ستاره های دورتموند شادی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند، از جمله متس هوملس، که نوشت: «این دورتموند است!»

او همچنین نوشت: «به شما می‌گویم که اگر به عنوان یک بازیکن در چنین بازی‌ای و در این ورزشگاه حضور داشتید، آن وقت متوجه می شدید که در فوتبال کاری که ما انجام دادیم، نزدیک به غیرممکن است. جو سکوها، انرژی موجود در استادیوم و... چنین چیزی فقط در اینجا وجود دارد، هرگز آن را فراموش نمی کنید. هرگز!»

دیگر خبرها

  • آغاز رقابت ربات‌ها تا سال ۲۰۳۰ در بازی فوتبال
  • حذف بازی تکراری از مراحل دوم به بعد جام حذفی انگلیس در فصل آینده
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • اول ورزشگاه لرزید بعد رختکن، جشن وحشیانه دورتموند!
  • هت‌تریک در برزخ | کهکشانی‌های فوتبال ایران و یک دهه حسرت
  • برگزاری نشست سازمان لیگ، کمیته داوران و کمیته فنی مسابقات لیگ بسکتبال
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور