Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگروه مقابله با «کروناویروس» در جهاددانشگاهی، ضوابط اداری و توصیه‌های بهداشتی به واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی برای مقابله با «کرونا» را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، «کارگروه اطلاع‌رسانی، پیشگیری و کنترل شیوع بیماری‌های تنفسی ویروسی (کروناویروس)» جهاددانشگاهی بنابر تاکید حمیدرضا طیبی رییس این نهاد، دومین جلسه‌ی خود را ظهر امروز (سه‌شنبه، ۶ اسفند) تشکیل داد و با توجه به شرایط جاری کشور و به منظور آموزش، آگاه‌سازی، پیشگیری و کنترل بیماری‌های تنفسی ویروسی (کروناویروس) در جهاددانشگاهی، ضوابط اداری زیر و توصیه‌های بهداشتی تدوین‌شده توسط همکاران حوزه‌ی بهداشت و درمان این نهاد را برای اطلاع‌رسانی همگانی و رعایت ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشکیل کارگروه در هر واحد سازمانی، تهیه‌ی مواد بهداشتی و آموزش و اطلاع‌رسانی، توصیه به اعضای جهادگر، برگزاری جلسات به‌صورت غیرحضوری، ثبت حضور و غیاب اعضای واحدهای سازمانی و شرط تعطیل شدن واحدهای سازمانی از جمله موارد ابلاغی است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ابلاغ کرونا بهداشتی جهاددانشگاهی واحدهای سازمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نمایش دستاوردهای جهاددانشگاهی در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • نظارت برنانوایی‌ها باهدف ارتقای کیفیت نان درآزادشهر انجام می شود
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • لینک‌های تذکر کشف حجاب از جانب پلیس نیست
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • نظام راهبری و پایش تحول‌آفرین در دستگاه قضایی