Web Analytics Made Easy - Statcounter


محمدهادی قنوات روز سه شنبه در یکصد و نهمین نشست علنی شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به لزوم رعایت نکات بهداشتی و دستورالعمل ها توسط کارکنان شهرداری افزود: باید آموزش‌های بهداشتی و ایمنی به کارگران حوزه رفت و روب و فضای سبز داده شود و معاون خدمات شهری بر رعایت و اجرای این نکات نظارت کند.
وی یادآور شد: سازمان فرهنگی و اجتماعی شهردادی نیز همه ظرفیت‌های خود را برای آموزش نکات بهداشتی و آگاه‌سازی مردم بکار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قنوات در بخشی دیگر اظهار داشت: مشکلات شهر اهواز همچون دفع فاضلاب، سرنوشت پروژه قطار شهری، عدم پرداخت حق آلایندگی توسط نفت و صنایع وابسته، حاشیه‌نشینی چند صد هزار نفری و ناوگان فرسوده اتوبوسرانی با ورود جدی و پیگیری و حمایت نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی حل می شود.
وی افزود: شورای شهر اهواز به عنوان پارلمان محلی و نهادی برآمده از آرای شهروندان اهوازی آمادگی خود را برای هر گونه همکاری با نمایندگان منتخب اعلام می کند، زیرا کلانشهر اهواز با وحدت و هم‌افزایی همه سلایق، قومیت‌ها، جناح‌ها و مردم به آینده‌ای توسعه‌یافته می رسد.
این عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: امیدواریم مجلس یازدهم با ریل‌گذاری درست برای ترمیم ناکارآمدی‌های مدیریتی، مشکلات معیشتی و اقتصادی و شکاف‌های اجتماعی گام‌بردارد.
یکی از موضوعات خارج از دستور این نشست بررسی بودجه سال ۹۹ شهرداری اهواز بود، حجت الاسلام جاسم موسی پور یک عضو شورای شهر اهواز در این خصوص گفت: شهردار باید شان شورا را رعایت کند، شهردار اهواز مانند سایر کلانشهرها باید در مراسمی رسمی بودجه ۲۱هزار میلیارد ریالی را به شورای شهر تقدیم کند.

پیش از این شهرداری اهواز بلوار پاسداران اهواز را نیز به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری کرده بود.

فرودگاه بین‌المللی اهواز نیز به نام سپهبد شهید سلیمانی نامگذاری شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا شورای اسلامی شهر شهرداری عضو شورای اسلامی شهر فضای سبز مجلس شورای اسلامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شهر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عملیات بهسازی پیاده رو‌ها و جداول منطقه عین دو اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ‌سیدرشید شجاعی با اشاره به آغاز عملیات بهسازی جداول برخی از خیابان‌های منطقه "عین دو" اهواز، گفت: این عملیات به درخواست شورای اجتماعی محلات، افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان و بهسازی مناظر شهری و درخواست‌های مردمی درحال اجرا است.


وی افزود: مناسب سازی جداول حاشیه خیابان‌ها، بهبود ساختار پیاده‌رو‌ها و جدول گذاری منطقه نیز از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

شجاعی ادامه داد: با توجه به افزایش جمعیت شهر‌ها و معضلات ترافیکی، ایجاد پیاده‌رو‌ها بیش از گذشته مورد توجه است، زیرا در جا به جایی ساکنان و انتقال ترافیک شهر نقش به‌سزایی دارند.

شهردار منطقه ۶ اهواز اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری منطقه عنوان و اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تا اواسط اردیبهشت ماه امسال این طرح تکمیل شود.


وی می‌گوید: خدمت رسانی به شهروندان با رویکرد ایمن سازی، مناسب سازی و زیباسازی معابر پیاده‌رو و در جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان جزو اولویت‌های کاری این مرکز است.

دیگر خبرها

  • مسامحه دستگاه‌های متولی حجاب پذیرفتنی نیست
  • تصویب لایحه تخفیف عوارض ۳۲ درصدی شهرداری به شهروندان شیرازی
  • شورایاران خدمات شهری را به اطلاع شهروندان برسانند
  • سعی کردیم شهرداری دارایی‌های خود را خام‌فروشی نکند
  • نظارتی بر پارکینگ‌های عمومی در کرمانشاه وجود ندارد
  • صیانت از جان شهروندان با برقی سازی خودروها
  • بدون مشارکت و جلب رضایت شهروندان، هیچ خدمتی مؤثر واقع نخواهد شد
  • ثبت‌ نام اولیه دوچرخه‌های اشتراکی بایدو رایگان شد
  • صیانت از جان شهروندان با برقی‌سازی خودروها
  • اجرای عملیات بهسازی پیاده رو‌ها و جداول منطقه عین دو اهواز