Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق مجتهدی، شهردار تربت‌حیدریه گفته بود نامه استعفای خود را تحویل اعضای شورای اسلامی این شهر داده است. 

مهسا رمضانپور نایب رییس شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفـت: تاکنون نامه‌ای در باره استعفای شهردار این شهر به دفتر شورا ارسال نشده و شاید شهردا استعفانامه خود را به رییس شورا تحویل داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه نیز با بیان اینکه هنوز نامه‌ای در دبیرخانه شورای اسلامی این شهر در این باره ثبت نشده است گفت: شهردار به مرخصی یک هفته‌ای رفته و نامه‌ای مبنی بر اعلام استعفایش ثبت نشده است.

سید مهدی وقفی افزود: اکنون زمان مناسبی برای پذیرش استعفای شهردار نیست و برای پیگیری امور مهمی‌ مانند بافت فرسوده، نیاز به حضور وی به شدت احساس می‌شود و در نخستین جلسه اعضای شورا، در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد شد.

عضو دیگر شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه نیز گفـت: هنوز نامه استعفای شهردار را ندیده‌ایم و در تماسی که با شهردار داشتم وی گفت که به مرخصی رفته و پس از بازگشت از مرخصی، تصمیم دارد از شهرداری برود.

نادر سلیمانی با بیان اینکه شهردار گفت نامه استعفایش را به رییس شورای اسلامی شهر تحویل داده است افزود: شایعاتی به نقل از شهردار مطرح بود که وی به دور از هر نتیجه انتخابات، قصد کناره گیری از سمت خود را دارد.

وی ادامه داد: اصرار بر ماندن شهردار خیلی مناسب نخواهد بود زیرا شهردار باید عاشق کارش باشد و در غیر این صورت تبعات منفی متوجه شهر خواهد شد که جبران آن کار سختی خواهد بود.

در حالی که سه عضو دیگر شورا از استعفای شهردار اظهار بی‌اطلاعی کردند، عضو دیگر شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه گفت: شهردار استعفانامه خود را عصر شنبه هفته جاری توسط رییس دفترش به شورای شهر تحویل داده است.

احمد وطن‌دوست افزود: شهردار باید ابتدا به جلسه شورا بیاید و علت این تصمیم را بیان کند و همچنین باید در مورد مواردی از قبیل بافت فرسود و اوراق مشارکت به اعضای شورای اسلامی توضیحاتی ارایه دهد.

وی ادامه داد: اگر شهردار تربت‌حیدریه تصمیم به کناره‌گیری داشت چرا ۲ یا سه ماه پیش به این نتیجه نرسیده بود و اکنون با توجه به در پیش بودن عید نوروز، زمان مناسبی برای پذیرش استعفای شهردار نیست.

وی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر تربت‌حیدریه پیش از این قصد استیضاح شهردار را داشتند اما براساس مصلحت این تصمیم را اعلام نکردند.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استیضاح اعضای شورای اسلامی شهر شورای اسلامی شورای اسلامی شهر شهرداری انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شورای اسلامی شهر تربت حیدریه اعضای شورای اسلامی استعفای شهردار اعضای شورا رییس شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اورژانس تربت حیدریه، محمد جواد امیری اظهار کرد: بر اساس گزارش EOC دانشگاه، کارشناسان مرکز ارتباطات و هدایت عملیات پس از تریاژ تلفنی و کسب اطلاعات لازم، بلافاصله پایگاه اورژانس مهنه را به محل حادثه اعزام می‌کنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ادامه داد: این حادثه در محور شادمهر به مهنه رخ داده که با توجه به آتش‌سوزی و مسدود شدن جاده برای ساعاتی، امدادگران هلال‌احمر و عوامل آتش‌نشانی نیز توسط اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه به محل فوریت فراخوان شدند.

وی با تشریح وضعیت آسیب دیدگان اظهار کرد: این تصادف یک نفر آسیب دیده مَرد را به همراه داشته است که بعد از انجام اقدامات بالینی توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) منتقل شد.

دیگر خبرها

  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • اجاره نشین بودن ۶۰ درصد واحدهای صنفی تربت حیدریه
  • اطفاء حریق یک واحد صنفی در تربت حیدریه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه