Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید حکیمی می‌گوید مهمترین نگرانی باشگاه خوشه طلایی درحال حاضر پیدا کردن سرمربی جدید است.

وحید حکیمی، سرپرست تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط حال حاضر این تیم گفت: بازیکنان ما شرایط خوبی دارند و روحیه تیم بالا است. اختلاف ما با تیم‌های بالای جدولی زیاد نیست و هنوز برای با هدف صعود، به رقابت ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکیمی بزرگ ترین نگرانی حال حاضر خوشه طلایی را انتخاب سرمربی دانست و گفت: بعد از رفتن فکری به تیم نساجی، بزرگ‌ترین نگرانی باشگاه سرمربی جدید است. هنوز هیچ گزینه‌ای برای انتخاب به عنوان سرمربی جدید در ذهن نداریم. تیم ما شرایط خوبی دارد و باید بهترین تصمیم را بگیریم.

سرپرست خوشه طلایی با بیان این که قرارداد فکری تا پایان این فصل لیگ دسته اول بوده، گفت: ما خواهان رفتن آقای فکری نبودیم و اجازه باشگاه به ایشان همراه با اکراه بود.

او در پاسخ به این سوال که علت رفتن سرمربی تیم خود به نساجی را چه می‌دانید؟ گفت: خلاصه نساجی یک تیم لیگ برتری است و فکر می‌کنم آقای فکری به همین دلیل سرمربی این تیم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه نساجی مازندران سرمربی جدید خوشه طلایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟

به گزارش خبرگزاری مهر، کانون پرورش فکری با ۱۰۰۰ عنوان کتاب در سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شرکت می‌کند.

انتشارات کانون پرورش فکری که بیش از ۵۷ سال سابقه فعالیت دارد، در این دوره از نمایشگاه کتاب نیز با کتاب‌های چاپ اول و تجدید چاپ مناسب برای گروه‌های سنی نوباوه (بالای ۴ سال)، نوخوان (بالای ۷ سال)، نونهال (بالای ۹ سال)، نونگاه (بالای ۱۲ سال) و نوجوان (بالای ۱۵ سال) حضور دارد.

کانون پرورش فکری در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از کتاب‌های گروه سنی مثبت صفر (کودکان بدو تولد تا ۳ سال) نیز رونمایی می‌کند. همچنین برگزاری مراسم رونمایی از کتاب‌های جدید کانون از دیگر برنامه‌های کانون پرورش فکری در طول برگزاری این دوره از نمایشگاه به شمار می‌رود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در مصلی امام خمینی برپا می‌شود، در سه سالن ناشران کودک و نوجوان، ناشران عمومی و ناشران آموزشی (ویژه کانون زبان) حضور دارد.

کد خبر 6086450 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • تکنیک‌های طلایی برای سلامت مغز
  • دردهای سمت چپ سر نشانه چیست؟
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره‌سراسری گیلاس در اشنویه
  • گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال روی نیمکت تراکتور می‌نشیند؟
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • حمیداوی: شاید خسرو خیلی چیزها را نگفت!
  • تیزر «بارگادون» منتشر شد/ مستندی درباره آداب خوشه‌چینی انگور
  • برداشتِ خوشه‌های طلایی گندم در منوجان
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • وسواس فکری چیست و چطور درمان می‌شود؟