Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه گلستان با اشاره بارش برف در ارتفاعات استان گلستان گفت: جاده‌های کوهستانی استان لغزنده بوده و تردد فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ علی عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: براساس اخطاریه هواشناسی از عصر امروز شاهد بارش برف و باران در اغلب مناطق استان خواهیم بود که عمده بارش‌های در ارتفاعات به صورت برف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با فعالیت این سامانه سرد و بارشی در استان، جاده‌ها به ویژه در مناطق کوهستانی لغزنده خواهد بود و تردد نیز فقط با زنجیرچرخ امکانپذیر است.

بارش برف و اختلال تردد در محورهای کوهستانی گلستان؛ مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنندبارش برف و باران در 23 استانبارش برف در محور کرج ــ چالوس

رئیس پلیس راه استان تأکید کرد: مردم از سفرهای غیرضروری و تردد در محورهای کوهستانی به شدت خودداری کنند. هرچند نیروهای پلیس راه، راهداری و دستگاه‌های امدادی در طول محورها حضور دارند.

وی گفت: در حال حاضر تردد در جاده‌های استان روان گزارش شده است و رانندگان با توجه به بارش باران باید احتیاط لازم را انجام دهند.

عبدی افزود: مردم برای تردد در محورهای کوهستانی علاوه بر زنجیرچرخ، تجهیزات زمستانه، البسه، مواد غذایی و غیره را هم به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/581/ ت

R41471/P/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تردد در محورهای کوهستانی بارش برف پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۵۷ میلیون تردد بین مازندران و استان‌های مجاور در سال ۱۴۰۲

ایسنا/مازندران رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران اظهار کرد: برابر اطلاعات بدست آمده از سامانه‌های هوشمند تردد شمار در محورهای مواصلاتی استان با استان‌های مجاور در سال گذشته بیش از ۵۷ میلیون و ۵۶۹ هزار تردد انواع وسایل نقلیه بوده که در حدود ۲ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی امروز در جمع خبرنگاران گفت: در شهریور ماه سال گذشته پرترددترین ماه سال و اسفند ماه، کمترین تردد از وسایل‌نقلیه به ثبت رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس بررسی‌های به عمل آمده از سامانه‌های ترددشمار در حدود ۵۰ درصد کل ترددهای انجام شده بین استان مازندران و استان‌های مجاور مربوط به محورهای مواصلاتی با استان‌های البرز و تهران یعنی محورهای کندوان، هراز و سوادکوه بوده است.

هاشمی افزود: طی بازه زمانی مذکور محورهای کریدور بزرگراهی نکا تا آمل پر ترددترین محورهای استان مازندران بوده‌اند.

رئیس اداره مدیریت راه‌های استان همچنین پر ترددترین ساعت طی سال گذشته ساعت ۱۷ الی ۱۸ روز جمعه مورخ ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ بوده که در ساعت مذکور بیش از ۱۵۳ هزار تردد از وسایل‌نقلیه به ثبت رسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه روز ارتش در ساری
  • یک میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی تردد کردند
  • تردد بیش از یک میلیون وسیله نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • ثبت ۵۷ میلیون تردد جاده ای سال قبل در مازندران
  • ناوگان پست به خودرو‌های قابل تردد در مناطق کوهستانی مجهز می‌شود
  • ثبت بیش از ۲۰۸ هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل
  • ثبت بیش از ۵۷ میلیون تردد بین مازندران و استان‌های مجاور در سال ۱۴۰۲
  • ثبت بیش از ۲۲ میلیون تردد در محورهای همدان
  • آیا تبلیغات در گوگل برای کسب و کارهای ایرانی امکان پذیر است؟
  • حذف کامل «سلول سرطانی» از بدن امکان پذیر شد