Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بیست و هشتمین جشنواره تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و وزیر بهداشت از دانشجویان دانشگاه تبریز تقدیر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در مراسمی که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، از دانشجویان نمونه کشوری تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
   در بیست و هشتمین جشنواره تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری از مرتضی نظری هریس، دانشجوی مقطع دکتری برق و وحید مایلی، دانشجوی کارشناسی ارشد سازه دانشگاه تبریز به‌عنوان دانشجویان نمونه کشوری معرفی و با اهداء لوح از ایشان تقدیر به عمل آمد.
معاون دانشجوئی دانشگاه تبریز با اشاره به فرآیند انتخاب دانشجوی نمونه در دو مرحله دانشگاهی و کشوری اظهار داشت: طبق فراخوان قبلی فرآیند انتخاب دانشجوی نمونه بعد از ثبت‌نام ۲۰ نفر از دانشجویان دانشگاه تبریز در پورتال سازمان امور دانشجویان آغاز و بعد از داوری توسط کارگروه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه، تعداد شش نفر به‌عنوان دانشجوی نمونه دانشگاه تبریز برگزیده شدند که در مراسم روز دانشجو در ۱۶ آذر سال جاری از آن‌ها تقدیر شد.

حسین امامعلی پور با اشاره به راه‌یابی دو نفر از دانشجویان این دانشگاه به مرحله کشوری افزود: این دانشجویان پس از رقابت با دانشجویان سایر دانشگاه‌های کشور با کسب امتیازات لازم به‌عنوان دانشجویان نمونه کشوری انتخاب و طی مراسمی با حضور معاون اول رئیس‌جمهور مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی ضمن اشاره به انتخاب ۱۳ دانشجو در سطح کشور به‌عنوان دانشجوی نمونه گفت: در این دوره، دانشگاه‌های تبریز و تهران با داشتن دو نماینده، بیشترین سهم از دانشجویان نمونه کشوری را به خود اختصاص داده بودند.

معاون دانشجویی دانشگاه تبریز خاطرنشان کرد: همواره در مرحله نهایی معرفی دانشجوی نمونه کشوری از دانشگاه تبریز دانشجوی نمونه حضورداشته است که این امر مایه افتخار خانواده بزرگ دانشگاه تبریز است.

دکتر امامعلی پور ضمن تبریک کسب عنوان دانشجوی نمونه کشوری توسط این دو دانشجوی دانشگاه تبریز از زحمات اعضای هیئت‌داوران، شورای راهبردی و عوامل اجرائی این جشنواره تقدیر نمود.

لازم به ذکر است، در بیست و هشتمین جشنواره تجلیل از دانشجویان نمونه کشور که در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، از ۱۳ دانشجوی دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ۱۰ دانشجوی دانشگاه‌های وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ۷ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان برگزیدگان این دوره تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشجویان نمونه دانشگاه تبریز دانشجویان نمونه کشوری عنوان دانشجوی نمونه عنوان دانشجوی دانشجوی دانشگاه دانشگاه تبریز تقدیر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین

میترا عقیلی مدیر کل استاندارد قزوین گفت: واحد‌های تولیدی نمونه می‌توانند مدارک و مستندات خود را در سامانه نظارت بر اجرای استاندارد سازمان ملی استاندارد ایران بارگذاری کنند.

وی ادامه داد: واحد‌های تولیدی متقاضی باید دارای هفت شرط داشتن پروانه کاربا نشان استاندارد، پروانه استاندارد با سابقه یک سال برای فرآورده مورد ارزیابی، داشتن حداقل ۲ نتیجه آزمون برای تمامی فرآورده‌ها و ۲ بازرسی از واحد تولیدی در طول دوره ارزیابی و همچنین نداشتن عدم انطباق یا نقص در گزارش بازرسی، نداشتن هیچگونه عدم انطباق تایید شده برای فرآورده مورد ارزیابی، استقرار ضوابط و مقررات ذیربط در فرآیند‌ها و سامانه‌های انرژی‌بر صنعتی و داشتن سه رتبه برتر انرژی مطابق با استاندارد‌های ملی در معیار مصرف انرژی تجهیزات انرژی‌بر باشند.

عقیلی، به تشویق و تقدیر از واحد‌های نمونه استاندارد در راستای رشد تولید پویا مطابق با بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی اشاره کرد.

وی گفت: با محوریت رشد تولید کیفی، واحد‌های تولیدی نمونه در سطح ملی تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، معاف از نمونه برداری هستند و تنها ۲ مرتبه بازرسی جامع سالانه از فرایند تولید آنها صورت می‌گیرد.

به گفته مدیرکل استاندارد قزوین، واحد‌های نمونه استانی نیز تا زمان عدم دریافت گزارش محصول نامنطبق، تنها یک مرتبه نمونه برداری و ۲ مرتبه بازرسی جامع سالانه از فرایند تولید آنها صورت می‌پذیرد.

اطلاعات تکمیلی شاخص‌های ارزیابی انتخاب واحد نمونه در درگاه اداره‌کل استاندارد استان قزوین به نشانی WWW.qazvin.INSO.GOV.IR در دسترس متقاضیان است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • فراخوان انتخاب برترین‌های صنعتی و معدنی ۱۴۰۳
  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  • تقدیر از معلمان و مدیر مدرسه غیردولتی نمونه نیکان دانش
  • معلمان نمونه استان سمنان، شناسایی شدند
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • دانشجوی گنابادی پژوهشگر برجسته کمیته تحقیقات وزارت بهداشت شد
  • معرفی ۸ معلم نمونه فارس برای مرحله کشوری
  • درخشش دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • ۸ معلم نمونه فارس برای مرحله کشوری انتخاب شدند