Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:51:26 GMT

رکورد جالب سرمربی جدید بارسا در لیگ قهرمانان

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۰۹۰۴

رکورد جالب سرمربی جدید بارسا در لیگ قهرمانان

کیکه ستین سرمربی جدید بارسلونا امشب رکورد مسن ترین سرمربی اسپانیایی تاریخ لیگ قهرمانان را به خود اختصاص خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در سن پائولو میهمان ناپولی از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان است. بارسا که با مربیگری ارنستو والورده از دور گروهی به این مرحله رسید، امشب سرمربی جدیدی را روی نیمکت خواهد دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیکه ستین 40 روز پیش جانشین والورده شده و امشب اولین حضورش در لیگ قهرمانان را تجربه خواهد کرد. او پیش از این تجربه هشت بار مربیگری بتیس در لیگ اروپا را داشته ولی در لیگ قهرمانان این اولین حضور او روی نیمکت محسوب می شود.

 

 

 

 

ستین با 61 سال سن، مسن ترین مربی اسپانیایی تاریخ این تورنمنت خواهد شد. او از این حیث هشتمین سرمربی مسن تاریخ لیگ قهرمانان نیز خواهد بود.

مسن ترین مربی، لاژوس ژلیر سرمربی مجارستانی است که در 70 سالگی و در سال 1963 روی نیمکت مربیگری بنفیکا نشست. پس از او جیانیس کولایس سرمربی المپیاکوس در سال 2002 با 69 سال سن قرار دارد و نفر سوم در این رده بندی نیز ایوان دانیلیانتس سرمربی روستوف در فصل 17-2016 است.

ستین فصل 18-2017 با  رئال بتیس در لیگ اروپا موفق به کسب 3 پیروزی، 4 تساوی و یک شکست شد و در یک هشتم نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

 

 

بارسلونا کیکه ستین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا کیکه ستین لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست بارسا برای ال‌کلاسیکو با دو غایب

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا غمگین و افسرده از شکست برابر پی اس جی و حذف از لیگ قهرمانان، به بازی سرنوشت‌ساز امشب برابر رئال رسیده است. بارسا هشت امتیاز با رئال اختلاف امتیاز دارد و باید برنده شود تا به فاصله 6 هفته تا پایان لیگ، همچنان امیدوار به قهرمانی باشد.

ژاوی امروز فهرست بازیکنانش را برای ال‌کلاسیکو اعلام کرد و در آن همه نفرات اصلی تیم به غیر از گاوی و الکس بالده دیده می شوند. گاوی و بالده فصل را از دست داده اند و شانسی برای بازی امشب نداشتند.

در فهرست بارسا نام بازیکنان جوانی چون دیگو کوچرن و هکتور فورت نیز دیده می شود و انتظار می رود لامین یامال 16 ساله و کوبارسی 17 ساله از ابتدا در ترکیب باشند. امشب اگر گوندوگان، کریستنسن و رومئو کارت بگیرند، بازی بعدی برابر والنسیا را از دست خواهند داد. در بارسا می دانند که این آخرین ترن به سمت قهرمانی لالیگاست و نباید از دستش بدهند.

فهرست بارسا: تراشتگن، اینیاکی پنیا، کانسلو، آرائوخو، اینیگو مارتینز، فران، پدری، لواندوفسکی، رافینیا، ژوائو فلیکس، کریستنسن، فرمین، مارکوس آلونسو، اوریول رومئو، ویتور روکه، دی یونگ، گوندوگان، کنده، لامین یامال، کوچن، کوبارسی.

دیگر خبرها

  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • بالاخره لورکوزن باخت! ببخشید بازهم نباخت!
  • فهرست بارسا برای ال‌کلاسیکو با دو غایب
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!
  • پیام کاپیتان از آمریکا: لطفا رئال را ببرید
  • بارسلونا در اضطراب: الان وقت ال‌کلاسیکو نبود
  • نصیرزاده: کریس کلمن، گزینه اصلی نیمکت تراکتور
  • گزینه نهایی نیمکت تراکتور مشخص شد