Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر افتخاری رئیس صندوق بازنشستگی کشوری در رابطه با همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: بودجه‌ای برای همسان سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته شده و مجلس شورای اسلامی در حال بررسی موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان است.   وی افزود: در حال حاضر ۶ هزار میلیارد تومان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری در نظر گرفته شده است که در صورت تصویب در مجلس ۴ میلیارد تومان آن به صندوق بازنشستگی کشور اختصاص پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس صندوق بازنشستگی کشور میزان افزایش حقوق بازنشستگان بعد از همسان سازی بیان کرد: افزایش ناشی از همسان سازی بیشتر از افزایش سنوات حقوق بازنشستگان خواهد بود و در حقوق‌های پایین بیش از ۳۰ درصد افزایش خواهیم داشت.   افتخاری درباره بیمه بازنشستگان گفت: درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان در حال مطالعه هستیم تا با افزایش هزینه بازنشستگان بتوانیم پوشش بیمه‌ای را افزایش دهیم.
وی بیان کرد: عیدی و حقوق بهمن ماه بازنشستگان کشوری ۲۸ بهمن ماه پرداخت شد و سعی داریم حقوق اسفندماه تا نیمه اول ماه پرداخت شود.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق بازنشستگی همسان سازی حقوق بازنشستگان همسان سازی حقوق بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۰۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در هرمزگان از بیمه بازنشستگی رایگان بهره‌مند می‌شوند

به گزارش خبرآنلاین، «نوید جعفرپور»، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان با اشاره به فراهم شدن شرایط ثبت‌نام مادران غیرشاغل روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر جهت بهره‌مندی از بیمه رایگان در استان گفت: این طرح از جمله مواردی است که در دولت سیزدهم در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پیگیری و اجرایی شد.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای ماده ۲۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که به صورت اختصاصی مربوط به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر می باشد، دولت مکلف است با تقویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، مادران غیرشاغل ساکن در مناطق روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر را به صورت رایگان تحت پوشش این صندوق بیمه قرار دهد.مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان افزود: چنانچه در حین بیمه پردازی، فرزند چهارم یا پنجم مادر متولد شود به ازای هر فرزند دو سال به سوابق بیمه‌پردازی مادر افزوده می‌شود.

جعفرپور تصریح کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی جمعیت، فرآیند پیش ثبت‌نام مشمولین این طرح در فاز نخست آغاز گردیده است و شامل مادرانی می شود که تاریخ تولد فرزند سوم و بالاتر آنان از تاریخ اول ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ به بعد باشد و برای ثبت نام می توانند به سایت صندوق به آدرس www.roostaa.ir مراجعه نمایند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان هرمزگان عنوان کرد: ۵۸ کارگزاری در سطح استان فعال بوده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این دفاتر نسبت به پیش ثبت نام در این طرح بیمه‌ای رایگان اقدام نمایند.

وی شرایط مشمولین این طرح جهت بهره مندی از بیمه رایگان بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و فوت را اینگونه عنوان نمود: مادر ساکن در روستا و مناطق عشایری باشد، دارای حداقل سه فرزند باشد، فرزندان از تابعیت ایرانی برخوردار بوده، همچنین مادر بیمه‌شده اصلی یا مستمری بگیر نباشد.نوید جعفرپور در پایان گفت: آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان در مرحله نخست اجرای این طرح ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ می باشد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895447

دیگر خبرها

  • حقوق بازنشستگان با چه فرمولی افزایش یافت ؟
  • پرداخت حقوق فروردین‌ماه بازنشستگان کشوری براساس مصوبه هیات دولت
  • حقوق فروردین ماه بازنشستگان بر چه اساسی پرداخت می شود؟
  • حقوق فروردین بازنشستگان کشوری امروز پرداخت می‌شود
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • زمان و شرط اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد/ اعلام جزییات
  • زمان و شرط اجرای «همسان‌سازی حقوق بازنشستگان»
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir
  • افزایش ۶ میلیون تومانی حقوق بازنشستگان با اعمال همسان‌سازی | اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه
  • مادران روستایی و عشایر دارای سه فرزند و بیشتر در هرمزگان از بیمه بازنشستگی رایگان بهره‌مند می‌شوند