Web Analytics Made Easy - Statcounter

فتح‌اله حاجتی روز سه‌شنبه در یکصد و نهمین نشست علنی شورای اسلامی شهر اهواز بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب اهواز این روزها بدون برنامه و دارای دستپاچگی در مدیریت است؛ مدیریت این شرکت ظرفیت شنیدن انتقادات را ندارد و از عضو شورای اسلامی شهر به دلیل طرح این مسایل نزد دادگاه شکایت کرده است.

وی ادامه داد: در بیان قطعی مکرر آب شرب برخی نقاط اهواز همچون مرکز شهر، منبع آب، حصیرآباد، کوی رمضان، باهنر و سپیدار تنها حقایق را بیان کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عضو شورای شهر اهواز با اشاره به تشدید مشکل قطعی آب اهواز در هفته های گذشته بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب اهواز نه تنها پاسخ درستی در این خصوص نمی‌دهد بلکه برای پایان دادن به این شرایط اقدام فوری نمی‌کند.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب اهواز تعهداتی مانند اصلاح ایستگاه سپتیک خیابان زند نبش خیابان فرهنگ، اتصال خط فاضلاب کوی مشعلی به کلکتور اصلی، نصب پمپهای پیچی در ایستگاه پیچوار و  لولهگذاری خط هزار در بلوار معلم داشته است اما عملی نشده اند؛

شرکت آبفا با شخم زدن بلوار معلم اهواز باعث بروز مشکل در رفت و آمد مردم شده است.

حاجتی بیان کرد: از نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز ، استاندار خوزستان و مسئولان وزارت نیرو درخواست می شود که به وضعیت شرکت آب و فاضلاب اهواز رسیدگی کنند.

نیاز به بازسازی ۱۹ خودروی آتش‌نشانی

رییس شورای اسلامی شهر اهواز نیز در این نشست با اشاره به کمبود تجهیزات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۹ دستگاه خودروی آتش نشانی اهواز به بازسازی نیاز دارند.

عبدالزهرا سنواتی افزود: برای بازسازی این خودروها به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و باید پیش از بروز یک بحران جدید بازسازی شوند.

وی بیان کرد: شورای شهر اهواز باید این مساله را در قالب طرح به شهرداری ارسال کند تا شهرداری در قالب لایحه آن را تقدیم شورا کرده و ما نیز آن را مصوب کنیم.

برچسب‌ها آب و فاضلاب اهواز شهرداری اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب اهواز شهرداری اهواز آب و فاضلاب اهواز شهرداری اهواز شرکت آب و فاضلاب اهواز شهر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد

 جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹ صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز " برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

۱۲ جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضا تشکیل نشد؛ این جلسه برخلاف جلسات قبل فقط با حضور خبرنگاران برگزار شد.

محمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز گفت: این‌ جلسه نیز مانند جلسات گذشته به حد نصاب نرسید در حالی که به دوستان اعلام شده بود به دلیل رسیدگی به برخی از لوایح شهرداری در جلسه حاضر شوند.

او  افزود: ما به دنبال رفع مسائل و مشکلات شهر هستیم اما دوستان این بار نیز حضور نیافتند و ختم جلسه امروز را اعلام می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان