Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@07:34:45 GMT

دستگیری ۴ سارق منزل مسلح

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۱۰۲۰

دستگیری ۴ سارق منزل مسلح

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علیرضا لطفی در تشریح این خبر اظهار کرد: در اوایل بهمن ماه امسال با وصول سه پرونده مشابه سرقت منزل با تهدید سلاح سرد و گرم در محدوده‌های سعادت آباد، جنت آباد و شهرک غرب به پایگاه دوم پلیس آگاهی دستگیری اعضای این باند در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی بیان داشت: کارآگاهان در تحقیقات میدانی از محل‌های وقوع جرم دریافتند، سارقان با تخریب درب ورودی و یا از طریق بالکن وارد اتاق خواب مال باختگان شده و اموالی با ارزشی از قبیل: طلاجات، ارز، سکه، لوازم صوتی و تصویری (پلی استیشن) و… را سرقت کرده اند و در صورت روبرو شدن با مال باخته با تهدید سلاح سرد و یا گرم اموال را سرقت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی پلیس پایتخت بیان داشت: در پایش های اطلاعاتی کارآگاهان هویت سرکرده باند بنام"هاشم ۳۰ ساله" که دارای سوابق متعدد کیفری است شناسایی کردند و دریافتند وی چند ماه گذشته به اتهام قتل عمد به حبس محکوم شده است و با اخذ رضایت از اولیای دم از زندان آزاد شده است و پس از رهایی از زندان با تشکیل باندی اقدام به سرقت منزل با همکاری ۳ تن از همدستانش می‌کند.

سردار لطفی با بیان اینکه اطلاعات به دست آمده در اختیار بازپرس شعبه دوم دادسرای ناحیه ۳۴ تهران قرار گرفت و دستور دستگیری هاشم و سه همدستانش صادر شد، اضافه کرد: بیست و هشتم بهمن ماه هاشم و به همراه همدستانش در محدوده شهریار و اندیشه در عملیات‌های همزمان و هماهنگ دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان تعدادی لوازم و تجهیزات ارتکاب سرقت از قبیل چند قبضه سلاح سرد و گرم، کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت در پایان گفت: با اعتراف صریح متهمان، هر ۴ سارق با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف سایر جرایم احتمالی و دستگیری خریداران اموال مسروقه در اختیار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

کد خبر 4863186

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس آگاهی پلیس آگاهی تهران علیرضا لطفی شورای شهر تهران شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش انتخابات 98 قوه قضاییه شهر تهران محسن حاجی میرزایی دستگیری سارق محسن هاشمی آتش نشانی نیروی انتظامی وضعیت راهها حجت نظری علی اعطا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مدارس کاشان دستگیر شد

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال برخی از مدارس در سطح شهر کاشان، موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تلاش پلیس برای دستگیری عامل این سرقت‌ها ادامه داشت تا اینکه مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی هویت سارق را شناسایی و در نهایت در یک عملیات ضربتی و کاملاً هماهنگ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان تصریح کرد: سارق در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۱ فقره سرقت از مدارس سطح شهر اقرار که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 6077792

دیگر خبرها

  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • دستبند پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام
  • پلیس اسفراین بر دستان سارقان احشام دستبند زد
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • دستگیری سارقان مسلح محصولات باغی در اصفهان
  • دستگیری قاتل زن ۴۵ ساله اراکی در شازند
  • انهدام باند ۴ نفره سرقت مسلحانه در اصفهان
  • دستگیری زن و مرد جوان در قتل آتشین همسر