Web Analytics Made Easy - Statcounter

        .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج المان بزرگ در دروازه‌های ورودی شهر قم در حال نصب است

حسن طلایی با تاکید بر اهمیت ساماندهی ورودی‌های شهر قم گفت: ساماندهی ورودی‌های شهر قم یک مطالبه عمومی بوده که با پیگیری مدیریت استان این ماموریت به شهرداری واگذار شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم ورودی هر شهر را شناسنامه شهر دانست و افزود: امروز شاهد توسعه و پیشرفت خوبی در شهر قم هستیم، اما وردی‌های شهر قم در شان و جایگاه شهر نبود و ارگان‌هایی نیز که مامور اجرای این طرح بودند این کار را انجام نمیداند از این رو شهرداری مسئویت ان را برعهده گرفت.

طلایی  از نصب دروازه‌های شهر با در نظر گرفتن هویت فرهنگی و جایگاه معنوی شهر قم خبر داد و گفت: دروازه‌های پنج ورودی شهر قم طراحی شده و دروازه ورودی آزادراه تهران قم نصب شده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم طرح ساماندهی وروودی‌های قم را از سه جنیه زیباسازی، نصب المان و توسعه فضای سبز مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: پروژه فضای سبز ورودی‌های تهران، جعفریه، جاده اراک، جاده اصفهان و جاده کاشان طراحی و بخش عمده آن در سال گذشته انجام و بخش پایانی آن امسال به پایان می‌رسد.

طلایی در پایان یادآور شد: عملیات روکش آسفالت عوارضی تهران و کاشان نیز با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال به قرار ۷۰۰ تن آسفالت برای محدوده عوارض تهران و ۲ هزارتن آسفالت برای عوارضی کاشان قبل از سال جدید انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • دامداران از چرای دام در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند
  • برخورد جدی پلیس با تخلفات ساکن و ثبت تخلف پارک حاشیه ای با دوربین های متحرک
  • فروریختن یک جاده در العین امارات در اثر بارش باران (فیلم)
  • آماده باش آتش‌نشانان یزدی برای کنترل آبگرفتگی‌های احتمالی
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از طرح تعریض پل دهرود
  • پنج المان بزرگ در دروازه‌های ورودی شهر قم در حال نصب است
  • هشدار لغزندگی در جاده‌های ۷ استان
  • رعد و برق و رگبار باران در ۱۱ استان طی روز جاری
  • هشدار لغزندگی جاده‌ها برای ۷ استان به دنبال سامانه بارشی تا فردا