Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به وعده‌های عملی نشده شرکت آبفا گفت: این شرکت تاکنون به جز حرف‌های زیبا زدن اقدام قابل توجهی را انجام نداده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فتح‌الله حاجتی، عضو شورای شهر اهواز، ظهر امروز در یکصدونهمین جلسه شورا با بیان اینکه آب‌وفاضلاب به یکی از  اساسی‌ترین مشکلات و معضلات مردم شهر اهواز تبدیل شده اظهار کرد: شرکت آب‌وفاضلاب که باید سازمانی خدمات‌رسان باشد این روزها با مدیریتی دستپاچه و فاقد برنامه مدون، برای خارج شدن از این وضعیت دردناک به سر می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مدیریتی که ظرفیت شنیدن انتقاد و بیان مشکلات حوزه مدیریتی خود را نداشته و منتقد را به دلیل بیان واقعیت ها به دادگاه می‌کشاند، آیا جایز است که اینگونه مدیران بر صندلی مدیریت بنشینند؟

عضو شورای شهر اهواز گفت: آیا اگر قطعی چند روزه آب در مرکز شهر اهواز و مناطق منبع آب، حصیر آباد، کوی رمضان، باهنر و سپیدار را اعلام و واقعیت‌ها را بازگو کردیم جرمی مرتکب شده ایم؟

حاجتی در اشاره به مشکلات آب در اهواز و تلفیق آن با ویروس کرونا عنوان کرد: آیا پس‌زدگی فاضلاب در خیابان‌های شهر با توجه به وجود ویروس کرونا حرفی غیر واقعی می‌باشد‌؟

وی افزود: مسؤولان حوزه بهداشت و سلامت به صورت مستمر درخصوص شست‌وشوی دست‌ها برای مقابله با ویروس کرونا هشدار می‌دهند اما متاسفانه مردم برخی مناطق حتی در تامین آب شرب نیز دچار مشکل هستند.

قطعی ۱۲ ساعته آب

عضو شورای شهر اهواز با تاکید بر تشدید مشکل قطعی آب در اهواز طی هفته‌های اخیر بیان کرد:  در برخی نقاط این شهر آب شرب تا ۱۲ ساعت در روز قطع است اما مدیران آب و فاضلاب اهواز نه تنها جواب درستی به انتقاد مردم و کوتاهی‌های مدیریتی خود نمی‌دهند بلکه برای پایان دادن به این مسئله از اقدام فوری نیز دریغ می‌ورزند.

وی افزود: تعهدات شرکت آبفا در منطقه بحرانی یک پس از آبگرفتگی قبلی تاکنون انجام نگرفته و این در حالی است که قرار بود ایستگاه سپتیک خیابان زند نبش خیابان فرهنگ اصلاح و پمپی نیز به آن ایستگاه اضافه شود که تاکنون اقدامی نشده است.

حرف‌های زیبای آبفا

حاجتی در تشریح وعده‌های شرکت آبفا گفت: همچنین قرار بود که خط فاضلاب کوی مشعلی به کالکتور متصل شود اما این اتصال فعلا در حد شعار و وعده باقی مانده است.

وی افزود: در منطقه ۸ نیز تعمیر و راه‌اندازی پمپ های کنسولی پیچی در ایستگاه پیچوار در دستورکار قرار گرفته بود که این نیز در حد حرف و نه عمل روی زمین باقی مانده است.

عضو شورای شهر در رابطه با وعده لوله‌گذاری خط هزار در بلوار معلم عنوان کرد: نه تنها این لوله‌گذاری ایجاد نشده بلکه خیابان‌های این منطقه نیز توسط شرکت آبفا شخم زده شده و مردم را در رفت‌وآمد با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: انجام کارها و اقدامات دیگری نیز مقرر شده بود اما این شرکت تاکنون به جز حرف‌های زیبا زدن اقدام قابل توجهی را انجام نداده است.

حاجتی گفت: از نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز  ، استاندار خوزستان و مسؤولان وزارت نیرو درخواست می‌کنم که به وضعیت اسفبار شرکت آب‌وفاضلاب اهواز هر چه سریع‌تر رسیدگی کنند و مردم اهواز را از این شیوه مدیریت نجات دهند.

نماینده‌ها کار را شروع کنند

محمدهادی قنوات، دیگر عضو شورای شهر اهواز در اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات عنوان کرد: مردم آگاه و بصیر ایران با درک شرایط حساس و خطیر فعلی، به درخواست مقتدا و رهبر حکیم انقلاب اسلامی لبیک گفته و با شرکت در انتخابات مجلس یازدهم، حماسه‌ای از جنس شور و شعور خلق کردند.

وی افزود: امیدواریم مجلس یازدهم در تراز انقلاب و ایران عزیز باشد و ریل‌گذاری درستی برای ترمیم ناکارآمدی‌های مدیریتی، مشکلات معیشتی، اقتصادی و شکاف‌های اجتماعی داشته باشد.

قنوات با تاکید بر اهمیت پیگیری مشکلات توسط نمایندگان مجلس بیان کرد: واقعیت این است، مشکلات مزمن اهواز از قبیل، فاضلاب اهواز، قطار شهری اهواز، عدم پرداخت حق آلایندگی توسط نفت و صنایع وابسته، حاشیه‌نشینی چند صد هزار نفری و ناوگان پیر و فرسوده اتوبوسرانی با ورود جدی و پیگیری و حمایت نمایندگان اهواز در مجلس شورای اسلامی حل خواهد شد.

وی افزود: اهواز با وحدت و هم‌افزایی همه سلایق، قومیت‌ها، جناح‌ها و نخبگان و مردم به آینده‌ای توسعه ‌یافته خواهد رسید به همین دلیل نمایندگان جدید منتظر تشکیل مجلس یازدهم و تایید اعتبارنامه‌ها نمانند و از همین امروز کار را آغاز کنند.

اهمیت ترویج نکات بهداشتی

عضو شورای شهر اهواز با مهم دانستن اپیدمی کرونا و نگرانی و اضطرابی که به تبع آن برای بسیاری از شهروندان حاصل شده گفت: شهرداری به عنوان صف اول خدمت‌رسانی به شهروندان در خصوص تامین بهداشت و سلامت عمومی به هیچ وجه مسامحه نکند.

وی افزود: ناوگان اتوبوسرانی، آتش‌نشانی و خدمات شهری روزانه ضد عفونی شده و بخش‌های فرهنگی و تبلیغی شهرداری نیز همه ظرفیت‌های خود را برای ترویج نکات بهداشتی و آگاه‌سازی مردم بکار گیرند تا به سلامت از این روزها عبور کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اهواز آب سلامت شورای شهر عضو شورای شهر اهواز شرکت آبفا شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی سازمان سینمایی، فیلم‌نامه‌های «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سید رسول صدرعاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدرعاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‌‏ و شراره سروش موافقت شورای پردانه ساخت را دریافت کردند.

همچنین فیلم‌نامه‌های «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

کد خبر 6081051 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: شورای امنیت به درخواست‌های مکرر ما برای جلوگیری از حملات اسرائیل هیچ اقدامی انجام نداد
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • دقیقی: فردا دنبال انجام بازی زیبا هستیم
  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت با ۵ فیلم‌نامه/ صدرعاملی مجوز گرفت
  • رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • غضنفرآبادی: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند