Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@00:38:09 GMT

گواردیولا در یوونتوس؛ آنیه لی تایید کرد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۱۳۰۲

گواردیولا در یوونتوس؛ آنیه لی تایید کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، یوونتوس با آن‌که در فصل جاری در صدر جدول قرار دارد اما مدیران این تیم از عملکرد ساری راضی نیستند و به نظر می‌رسد که این باشگاه در تابستان مربی جدیدی استخدام خواهد کرد که پپ گواردیولا یکی از گزینه‌های این باشگاه محسوب می‌شود.

آنیه لی، رئیس هیئت مدیره باشگاه یوونتوس با تایید این موضوع مدعی شد که دوست دارد ت پپ را در سری ‌آ ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این مورد گفت:« غیرمنطقی است که بگوییم علاقه‌ای به پپ نداریم. ما می‌خواهیم او را در سری ‌آ با خود داشته باشیم، اما او با وجود محرومیت سیتی به دنبال تمدید است و اگر کسی در جایی خوشحال باشد، انتقال آن فرد دشوار است.»

آنیه لی در مورد کونته نیز صحبت کرد و رابطه با او را حرفه‌ای خواند و گفت:« کونته با ما رابطه خوبی دارد و او نمادی از باشگاه است، زیرا او این‎جا قهرمانی‌های زیادی کسب کرده است. ما در تابستان به دنبال ساری بودیم و او را جذب کردیم. درحال حاضر با او قرارداد سه ساله داریم و از داشتن او خوشحال هستیم.»

کد خبر 487012 برچسب‌ها مربی - جوزپ گواردیولا تیم یوونتوس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)



منبع:پیج ir.mancity

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نظر پپ گواردیولا در مورد حرکات و قدرت تفکر مسی (فیلم) فوتبال‌دستی بازی کردن به‌سبک گواردیولا (فیلم) کفری شدن پپ از یک سوال عجیب ؛ سیتی پول زیادی خرج می‌کند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • تلویزیون آمریکا: هیچ کس به اندازه آیت الله خامنه‌ای از شعارتان خوشحال نمی‌شود!
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • علی خطیر: روز بزرگی بود و نمی‌دانید چقدر خوشحال هستم / فیلم
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • چرا شغال‌های نزدیک تهران خوشحال و چندقلوزا شده اند؟