Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست باشگاه تراکتور گفت: رأی صادر شده ظلم در حق باشگاه تراکتور و هوادارانش است.

به گزارش خبرگزاری فارس، میرمعصوم سهرابی در گفت‌وگو با سایت تراکتور بیان کرد: در بازی تراکتور مقابل گل گهر سیرجان، داور بازی با سوت‌های خود و کارت زردهای مکرر، باعث برهم خوردن تمرکز تیم شده بود و در یکی از صحنه‌ها، کمک داور بازی با تصمیمی عجیب، مانع تک به تک شدن مهاجم ما با دروازه‌بان حریف شد که شجاعی به عنوان کاپیتان تیم با کمک داور صحبت کرد، ولی بلافاصله با کارت قرمز جریمه شد!

وی ادامه داد: ما پس از بازی با گل گهر سیرجان، چندین مرحله در خصوص داوری بازی و زمان حضور شجاعی در کمیته انضباطی، نامه‌نگاری کرده‌ایم؛ حتی بنده به همراه مدیر اجرایی تیم، علی‌رغم توصیه‌های پزشکان در خصوص شیوع بیماری کرونا در تهران، به صورت حضوری به کمیته انضباطی مراجعه کرده و طی مکاتبه‌ای رسمی، درخواست به تعویق انداختن زمان حضور این بازیکن در کمیته انضباطی را اعلام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهرابی خاطرنشان کرد: به نظرم کمیته انضباطی کمی عجولانه این رأی را صادر کرده است؛ چرا که شجاعی کار غیرورزشی انجام نداده است و این بازیکن به عنوان کاپیتان تیم فقط با کمک داور بازی صحبت کرده و محرومیت یک جلسه‌ای را هم پشت سر گذاشته است.

وی تأکید کرد: واقعیت این است که ما بارها از سوی بازیکنان سایر تیم‌ها رفتارهای ناشایست را دیده‌ایم، برخی‌ها به بدترین شکل ممکن به داور اعتراض می‌کنند؛ ولی خبری از محرومیت برای آنان نیست!. کمیته استیناف به سوابق شجاعی در این فوتبال نگاه کند. این حکم کمیته انضباطی باعث تضعیف تراکتور از جهات مختلف می‌شود. خواسته من این است که قانون را برای همه به طور یکسان اجرا کنند و تمام بازیکنان تیم‌ها به یک چشم دیده شوند.

سرپرست باشگاه تراکتور تأکید کرد: همچنین در رأی صادر شده اعلام کرده‌اند که شجاعی در فضای مجازی به داور افترا زده است؛ این در حالیست که این بازیکن بیش از یک سال است که با رسانه‌ها گفت‌وگویی نداشته و بعد از بازی با گل گهر هیچ‌گونه اظهار نظری نکرده است. همه شجاعی را می‌شناسند و می‌دانند که این بازیکن ارزنده فوتبال کشورمان اهل شلوغ‌بازی و چنین کارهایی نیست.

وی تاکید کرد: بعد از ابلاغ رأی کمیته انضباطی شوکه شده و سریعاً با ارسال نامه‌ای اعتراض خود را به رأی صادره اعلام کردیم و قویاً موضوع محرومیت شجاعی را پیگیری می‌کنیم و انتظار می‌رود کمیته استیناف محرومیت این بازیکن را به طور کامل ببخشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته انضباطی محرومیت تراکتور گل گهر سیرجان کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت حسینی و جریمه نقدی برای مرادمند و استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای مربوط به بازی آلومینیوم اراک - استقلال را اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی با بررسی دقیق گزارش مسابقه و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی آرای مربوط به دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال را به شرح زیر اعلام کرد:

درخواست کمیته انضباطی از نکونام: دفاعیات خود را ارسال کنید

* باشگاه آلومینیوم اراک
تخلف: استفاده از الفاظ توهین‌آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب و ورود تماشاگر به داخل زمین مسابقه
مستند: ماده 86
تنبیهات: 200 میلیون تومان جریمه نقدی + اجرای یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی موضوع دادنامه تعلیقی شماره 2069 پس از قطعیت دادنامه (قابل تجدیدنظر)

حامد بصیری (بازیکن آلومینیوم اراک)
تخلف:
رفتار غیرورزشی
مستند: ماده 64
تنبیهات: 20 میلیون تومان جریمه نقدی (قابل اجرا - قطعی)

* باشگاه استقلال
تخلف:
استفاده از الفاظ توهین‌آمیز و پرتاب اشیا از سوی تماشاگران منتسب
مستند: ماده 86
تنبیهات: 100 میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

سیدحسین حسینی (بازیکن استقلال)
تخلف:
نقص اصول کلی رفتار و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه
مستند: مواد 51 و 55
تنبیهات: یک جلسه محرومیت که به مدت شش ماه تعلیق می‌شود + 300 میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

محمدحسین مرادمند (بازیکن استقلال)
تخلف:
بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه
مستند: ماده 55
تنبیهات: 100 میلیون تومان جریمه نقدی (قابل تجدیدنظر)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرای بدوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • امیدوارم مدیران تراکتور تصمیم عجولانه‌ای برای نیمکت تیم نگیرند
  • اعلام آرای انضباطی تیم‌های لیگ دسته اول فوتبال
  • محرومیت مهاجم آشنا مقابل تراکتور
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • آرای کمیته انضباطی برای تخلفات بازی استقلال و آلومینیوم
  • محرومیت حسینی و جریمه نقدی برای مرادمند و استقلال
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • اعلام داور بازی نساجی با تراکتور
  • اطلاعیه سازمان لیگ بسکتبال جهت تشکیل کمیته انضباطی