Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@20:05:48 GMT

اعلام آمادگي ارتش براي مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۱۴۶۲

اعلام آمادگي ارتش براي مقابله با کرونا

خبرگزاری آریا- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش امکاناتی دارد که در مواقع بحران می تواند از این امکانات و ظرفیت‌ها برای رفع آلودگی در سطح کلان استفاده کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، امیر دریادار حبیب الله سیاری پی از دیدار با وزیر بهداشت اظهار کرد: در راستای اجرای دستور فرمانده کل ارتش، با وزیر بهداشت دیدار داشتم تا هماهنگی‌های با وزارت بهداشت را برای کمک به کنترل بیماری کرونا داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ما در ارتش امکاناتی داریم که در مواقع بحران می توانیم از این امکانات و ظرفیت‌ها برای رفع آلودگی در سطح کلان استفاده کنیم و اگر لازم باشد قرنطینه و آموزش‌های لازم را انجام دهیم.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اعلام آمادگی ارتش کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار با دو آزاده و بازنشسته ارتشی در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ جمعی از فرماندهان تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز ارتش با دوخانواده ایثارگر و بازنشسته ارتشی دیدار کردند.

امیر سرتیپ دوم عیسی بیات، فرمانده تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش مهاباد در این دیدار با اشاره مجاهدتهای دلاورمردان ارتشی و دیگر نیروهای مسلح کشور گفت: عزت، اقتدار و آرامش کنونی ایران اسلامی مرهون فداکاری و ازخود گذشتگی نیروهای مسلح است.

در این مراسم با آزاده فتاح مام عمری لاچینی که در سال 1367 در منطقه عملیاتی شرهانی به مدت 27 ماه به اسارت درآمده بود و خانواده امیر سرتیپ بازنشسته، اسماعیل یزدانفر از فرمانده‌هان دوران دفاع مقدس دیدار شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • موضع‌گیری وزیر بهداشت عراق درباره مجروحان در غزه
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • وزیر بهداشت: برای سکوهای اینترنتی تحویل دارو کد رهگیری صادر می‌شود
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • رئیسی با فرمانده ارتش پاکستان دیدار کرد
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • بنیامین نتانیاهو: با تحریم گردان اسرائیلی مقابله می‌کنیم
  • سوژه شدن برای خندیدن، آخرین دستاورد صهیونیست‌ها برای مقابله با ایران
  • دیدار با دو آزاده و بازنشسته ارتشی در مهاباد