Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@16:39:57 GMT

یک مورد آزمایش کرونا در یزد مثبت شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۱۵۰۳

یک مورد آزمایش کرونا در یزد مثبت شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد از مثبت شدن یک مورد فرد مشکوک به کرونا در یزد خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدرضا دهقانی اظهار داشت: با ارسال آزمایش از افرادی که به علت علائم تنفسی شدید در بیمارستان بستری بودند، نتیجه آزمایش اولیه یک نفر از آنان به ویروس کرونا (کوئید ۱۹) در یزد مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: محمود صادقی هم کرونا گرفت مثبت شدن سه مورد کرونا در استان فارس

وی افزود: با توجه به اینکه این آزمایش باید سه بار تأیید شود، نتیجه آزمایش اولیه این فرد که هم اکنون در بیمارستان بستری است مثبت اعلام شده و نتیجه ابتلاء یا عدم ابتلای قطعی وی فردا رسماً از طریق وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقانی بیان کرد: اقدامات کنترلی، درمانی و مراقبت‌های لازم از کلیه افرادی که با این فرد تماس نزدیک داشتند و همچنین پرسنل درمانی و اقدامات بهداشتی لازم از همان ابتدای بستری این فرد انجام گرفته و همینک نیز اقدامات درمانی لازم در حال انجام است.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا ویروس کرونا آزمایش یزد مشرق وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل به دنبال حمله به ایران نیست /پیشنهاد جواد امام برای پیشگیری از اقدامات احتمالی اسرائیل /گوشمالی رژیم صهیونیستی لازم بود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، واکنش ها به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل که شنبه شب گذشته (۲۵ فروردین ماه) به وقوع پیوست، در میان چهره های سیاسی کشور و نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنان ادامه دارد.

در این میان، عباسعلی کدخدایی عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان در شبکه اجتماعی ایکس به زبان انگلیسی نوشت:

«اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی یک دفاع کاملا مشروع بود. این پاسخ متناسب، لازم و معقول بود و ناشی از بی‌عملی نهادهای بین‌المللی، خصوصاً شورای امنیت سازمان ملل بود. این اقدام دفاعی در راستای موازین حقوق بین‌الملل و همه تعهدات حقوقی و انسانی انجام شد.»

پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل برآمده از حق دفاع مشروع بود

همچنین جواد امام دبیرکل حزب مجمع ایثارگران نیز در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: پاسخ تنبیهی ایران به اسرائیل که برآمده از حق دفاع مشروع بود، به رغم بازدارندگی هوایی دولت های امریکا، بریتانیا، فرانسه و… ، هیمنه نظامی و پدافندی اسرائیل و همچنین قدرت‌نمایی بلامنازع این رژیم اشغال‌گر و کودک‌کش را به چالش کشید.

همانطور که قبلاً نیز اعلام شد از این پس بی‌تردید راه مقابله با رفتارهای جنون‌آمیز مقامات این رژیم، ایجاد همبستگی ملی در داخل، و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماتیک و چانه‌زنی مضاعف در مجامع بین‌المللی و بسیج افکار عمومی است.

لذا لازم است به فاز دیپلماسی فعال و استفاده از تمامی ظرفیت‌های حقوقی و بین‌المللی ورود کنیم تا از اقدامات احتمالی اسرائیل پیشگیری به‌عمل آوریم.

گوشمالی رژیم صهیونیستی لازم بود

در این میان، سیدناصر موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان، در گفتگو با ایسنا، با اشاره به عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: تمام تلاش رژیم صهیونیستی طی چند دهه گذشته این بود که به جهانیان القا کند از امنیت کامل برخودار است و کسی قدرت ایجاد خدشه بر امنیتش را ندارد.

وی ادامه داد: دو عملیات «طوفان الاقصی» و « وعده صادق» هیمنه دروغین و پوشالی رژیم صهیونیستی را فروپاشید. اکنون سرزمین‌های اشغالی به کانون ناامنی برای اشغالگران تبدیل شده که حتی در خواب هم امنیت را نخواهند دید.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت انقلابی ایران یکپارچه و با اتحاد کامل پشتیبان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند و از تنبیه رژیم سفاک حمایت کامل می‌کنند.

وی در پایان گفت: دست دلاورمندان غیور کشورمان را می بوسیم و به رژیم اشغالگر قدس و حامیانش از جمله آمریکا هشدار می دهیم بیش از این با آتش بازی نکنند و به خونریزی و اشغالگری در منطقه پایان دهند.

عملیات وعده صادق موجب ایجاد روحیه خودباوری، امید و خوشحالی شد

علی رضایی نماینده کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس، نیز در گفتگو با ایسنا، با اشاره به عملیات «وعده صادق» سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونیستی به دلیل جنایات تروریستی این رژیم اظهار کرد: اسرائیل مرتکب اشتباه محاسباتی شد و کنسولگری ایران در دمشق را مورد هدف قرار داد در حالی که فکر نمی‌کرد در واقع از مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و بطور خاص از سپاه سیلی محکمی بخورد.

وی با تاکید بر اینکه اگر به هر علتی رژیم صهیونیستی دوباره مرتکب خطای راهبردی شود، پاسخ جمهوری اسلامی این بار قوی‌تر است، گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که توانایی مقابله دارد و اگر دوباره حمله‌ای از سوی اسرائیل علیه منافع ملی ایرانیان تکرار شود، با توجه به تجربه‌ی عملیات وعده صادق، این بار قوی‌تر و محکم‌تر ضربات سنگین‌تری را به زیربناها و تاسیسات و اماکن حساس کشور جعلی اسرائیل وارد می‌کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «رژیم صهیونیستی نمی‌تواند و نمی‌خواهد اقدام دیگری علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد چراکه می‌ترسد که مشکلات بعدی برای او پیش بیاید»، عنوان کرد: اسرائیل سالهاست که در حق ملت فلسطین ظلم می‌کند و امروز جمهوری اسلامی ایران آمد و مستقیماً وارد عمل شد و جواب این رژیم جعلی را با موشک و پهپاد داد. مشاهده کردیم که بعد از عملیات «وعده صادق» همه گروه‌های سیاسی و آحاد مردم ایران و جهان خوشحال شدند.

رضایی در پایان گفت: عملیات وعده صادق موجب ایجاد روحیه خودباوری، امید و خوشحالی شد و بعد از این عملیات موجی از شادی در سراسر دنیا مسلمانان و غیر مسلمانان و آزادی خواهان را فرا گرفت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895764

دیگر خبرها

  • اسرائیل به دنبال حمله به ایران نیست /پیشنهاد جواد امام برای پیشگیری از اقدامات احتمالی اسرائیل /گوشمالی رژیم صهیونیستی لازم بود
  • آماده‌باش شبکه بهداشت و درمان هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • آماده‌باش شبکه بهداشت هرمزگان در پی هشدار هواشناسی
  • سفید بالک ها با بهار به تهران می آیند؟ | اقدامات شهرداری تهران برای جلوگیری از این پدیده
  • تصمیمات لازم برای واکنش به اقدامات احتمالی اسرائیل در شورای عالی امنیت ملی اتخاذ شده است
  • برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی در قزوین
  • ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشت
  • کدخدایی: ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است
  • با اخلالگران نظام اقتصادی و فضای مجازی برخورد می‌کنیم
  • ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است