Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره گاز شهرستان پلدختر گفت:لوله گاز شهر معمولان بر اثر وقوع سیلاب قطع و گاز این شهر تا اطلاع ثانوی قطع شد. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

کبودی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: با توجه به افزایش دبی آب رودخانه کشکان و اینکه لوله گاز شهر معمولان از کنار رودخانه عبور میکند، لوله گاز شهر معمولان قبل از تونل  به زیر آب رفت و در داخل آب قطع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرحی از حال‌ و روز سیلابی لرستان؛ از خانه‌های تخریب‌شده تا شمارش معکوس آغاز سیل + تصاویرآمادگی 9 گردان بسیج برای مقابله با سیلاب احتمالی در لرستان؛ در صورت نیاز موکب برپا می‌شودوی با بیان اینکه گاز این شهر در ساعت 17:35دقیقه امروز قطع شده است افزود: با توجه به اینکه گاز شهر معمولان در بالادست تامین می‌شود هیچ مسیری به جز کنار رودخانه کشکان برای رساندن گاز به شهر وجود نداشته است و لوله‌های گاز در کنار رودخانه کشکان قرار دارند.

رئیس اداره گاز شهرستان پلدختر عنوان کرد: اکیپ‌های مرکز استان و مدیرکل شرکت گاز لرستان در معمولان مستقر هستند ولی با توجه به بالا بودن دبی رودخانه کشکان باید صبر کرد تا دبی پایین بیاید بعد بازسازی لوله‌های گاز را آغاز کرد؛ در سیلاب فروردین ماه امسال هم خط لوله گاز آسیب دیده بود که ترمیم و بازسازی شد.

انتهای پیام/646

R41450/P/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رودخانه کشکان قطع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نیکنام گفت: شرکت آب منطقه‌ای یزد بر حسب وظیفه از تمام ظرفیت‌های ممکن در زمان وقوع سیلاب و هشدار‌های صادر شده برای کاهش خسارت‌ها استفاده می کند.

وی افزود: شرکت آب منطقه‌ای با استفاده از ظرقیت‌های بخش خصوصی و پیمانکاران، گروه‌های گشت و بازرسی و تعامل با دیگر سازمان‌ها در راستای کاهش اثرات سیلاب تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: به منظور پیشگیری و جلوگیری از خسارت‌های ناشی از سیل و عبور ایمنی سیلاب در رودخانه‌های استان، لایروبی بیش از ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌های استان در سال گذشته انجام شده و این اقدام همچنین ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • وقوع رگبارهای پراکنده باران در لرستان
  • هشدار هواشناسی افغانستان برای وقوع سیلاب در ۲۹ ولایت
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • ۷۳ تیم عملیاتی آبفا در مناطق سیل‌زده وارد عمل شده‌اند
  • رگبار و رعد و برق در ۴ استان/پیش‌بینی وقوع سیلاب
  • نجات کودک غرق شده در سیلاب
  • هواشناسی ایران / هشدار رگبار و وقوع سیلاب برای ۴ استان
  • وقوع سیلاب در کرمان خسارت جانی نداشت
  • تصاویر هولناک از طغیان رودخانه ها در سیستان و بلوچستان | حجم سیلاب را ببینید