Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: دستگاه های امنیتی به موضوع احتکار ماسک ورود کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار مرصاد ، اظهار داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا دولت باید تمام تمهیدات لازم را در زمینه پیشگیری از ابتلای مردم به این بیماری را بیاندیشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: در این راستا دولت باید نسبت به توزیع رایگان ماسک در سطح شهرستان ها و نقاط روستایی و نیز در دسترس قرار دادن مواد ضدعفونی کننده در مکان های عمومی اقدام عاجل انجام دهد.

نماینده مردم سنقروکلیایی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در شهرستان‌های مختلف با آن مواجه هستیم کمبود ماسک است.

وی عنوان کرد: برخی از مافیای قدرت و ثروت که روزی به طلا، سکه، خودرو و مسکن حمله ور شدند امروز با سلامت و جان مردم بازی می کنند و به احتکار ماسک و مواد ضدعفونی کننده دست می‌زنند.

 حجت‌الاسلام حسینی کیا گفت: بر همین مبنا دستگاه‌های امنیتی و قضایی باید نسبت به این قضیه ورود کنند تا با افرادی که با سلامتی مردم بازی می‌کنند و می‌خواهند زمینه ابتلای مردم به بیماری کرونا را فراهم کنند برخورد قاطع انجام شود.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: باید سلامتی مردم در اولویت تمام امور باشد، افرادی که با سلامت مردم بازی می کنند مفسدانی هستند که جان مردم برای آنها ارزش ندارد بنابراین انتظار می رود دستگاه‌های قضایی، امنیتی و وزارت بهداشت بیش از پیش پای کار باشند.

وی افزود: وزارت بهداشت باید نسبت به توزیع مواد ضدعفونی کننده و ماسک اهتمام جدی داشته باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود

مهدی یزدان‌پناه معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی درباره تعطیلی دو روز در هفته در کشور گفت: این‌گونه نیست که دو روز تعطیلی در لایحه دولت پیش بینی شده باشد.

وی اظهار کرد: دولت خدمت‌رسانی به مردم را هم در شهر تهران و هم در مراکز استان‌ها از شنبه تا چهارشنبه پیش‌بینی کرده است و مراکز نظامی، انتظامی، امنیتی، بانک‌ها، بیمارستان‌ها و دیگر دستگاه‌ها که در شرایط اضطراری و حوادث غیرمترقبه فعالیت دارند ساعت کاری‌شان مثل قبل است.

معاون حقوقی، مجلس و استان‌ها سازمان اداری و استخدامی بیان کرد: در روز پنج‌شنبه خدمت‌رسانی اداری به مردم نخواهد بود مثل همین چیزی که الان است بنابراین بازار و شرکت‌های خصوصی در روزهای پنج‌شنبه می‌توانند فعالیت داشته باشند و به خدمت‌رسانی به مردم فعالیت داشته باشند.

یزدان‌پناه گفت: طبق قانون اساسی روز تعطیل رسمی در کشور جمعه است و پنج‌شنبه تعطیل نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضور دارد
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • یگان‌ امدادی سپاه تا پایان خدمت‌رسانی به مردم سیل‌زده حضو دارد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌ و بلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • رئیسی پیگیر‌ وضعیت ‌سیل‌زدگان‌ سیستان‌وبلوچستان شد
  • روند تصمیم‌گیری نسبت به حل مشکلات تولیدکنندگان قم تسریع شود
  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود