Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، میرمعصوم سهرابی در واکنش به محرومیت سه جلسه ای مسعود شجاعی کاپیتان تراکتور از سوی فدراسیون فوتبال گفت: در بازی تراکتور مقابل گل گهر سیرجان، داور بازی با سوت‌های خود و کارت‌های زرد مکرر، باعث برهم خوردن تمرکز تیم شده بود. در یکی از صحنه‌ها، کمک داور بازی با تصمیمی عجیب، مانع تک به تک شدن مهاجم ما با دروازه‌بان حریف شد که آقای شجاعی به عنوان کاپیتان تیم با کمک داور صحبت کرد، ولی بلافاصله با کارت قرمز جریمه شد!

وی ادامه داد: ما پس از بازی با گل گهر سیرجان، چندین مرحله در خصوص داوری بازی و زمان حضور شجاعی در کمیته انضباطی، نامه‌نگاری کرده‌ایم؛ حتی بنده به همراه مدیر اجرایی تیم، علی‌رغم توصیه‌های پزشکان در خصوص شیوع بیماری کرونا در تهران، به صورت حضوری به کمیته انضباطی مراجعه کرده و طی مکاتبه‌ای رسمی، درخواست به تعویق انداختن زمان حضور این بازیکن در کمیته انضباطی را اعلام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهرابی خاطرنشان کرد: به نظرم کمیته انضباطی کمی عجولانه این رأی را صادر کرده است چرا که شجاعی کار غیرورزشی انجام نداده است و این بازیکن به عنوان کاپیتان تیم فقط با کمک داور بازی صحبت کرده و محرومیت یک جلسه‌ای را هم پشت سر گذاشته است.

وی تأکید کرد: واقعیت این است که ما بارها از سوی بازیکنان سایر تیم‌ها رفتارهای ناشایست را دیده‌ایم، برخی‌ها به بدترین شکل ممکن به داور اعتراض می‌کنند ولی خبری از محرومیت برای آنان نیست! کمیته استیناف به سوابق آقای شجاعی در این فوتبال نگاه کند. این حکم کمیته انضباطی باعث تضعیف تراکتور از جهات مختلف می‌شود. خواسته من این است که قانون را برای همه به طور یکسان اجرا کنند و تمام بازیکنان تیم‌ها به یک چشم دیده شوند.

سرپرست باشگاه تراکتور تأکید کرد: همچنین در رأی صادر شده اعلام کرده‌اند که آقای شجاعی در فضای مجازی به داور افترا زده است؛ این در حالی است که این بازیکن بیش از یک سال است که با رسانه‌ها گفت‌وگویی نداشته و بعد از بازی با گل گهر هیچ‌گونه اظهار نظری نکرده است. همه شجاعی را می‌شناسند و می‌دانند که این بازیکن ارزنده فوتبال کشورمان اهل شلوغ‌بازی و چنین کارهایی نیست.

وی تاکید کرد: بعد از ابلاغ رأی کمیته انضباطی شوکه شدیم و سریعاً با ارسال نامه‌ای، اعتراض خود را به رأی صادره اعلام کردیم. قویاً موضوع محرومیت شجاعی را پیگیری می‌کنیم و انتظار می‌رود کمیته استیناف محرومیت این بازیکن را به طورکامل ببخشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا دروازه بان فدراسیون فوتبال فوتبال کمیته انضباطی مسعود شجاعی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد

کنعانی زادگان از بازی با هنگ کنگ محروم شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمد حسین کنعانی زادگان مدافع کلیدی تیم ملی که در بازی رفت مقابل ترکمنستان دبل کرده بود و اخیرا بازیهای خوبی در پرسپولیس و تیم ملی به نمایش گذاشته است، با دریافت کارت زرد از داور تایلندی بازی ایران و ترکمنستان دیدار روز 17 خرداد مقابل هنگ کنگ را از دست داد.

این بازیکن در بازی با ازبکستان از داور آن مسابقه اخطار گرفته بود.

دیگر خبرها

  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته‌های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • جوابیه داور سابق به ادعای مدیر سپاهان!
  • سپاهان باشگاه تراکتور را تهدید کرد
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد
  • محرومیت ۲ ساله گابریل باربوسا در پرونده مبارزه با دوپینگ
  • توپ از دست مسعود نمی‌افتد!