Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، ابوردینه تصمیم نتانیاهو برای احداث سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شرق شهر قدس را محکوم کرد.

وی تاکید کرد که این تصمیم در چارچوب سیاست های اسرائیل برای سوق دادن وضعیت به سمت وضعیت بحرانی انجام می شود.

ابوردینه تصریح کرد: تصمیم احداث این واحدهای مسکونی نتیجه سیاست های جانبدارانه و خطرناک آمریکا از اشغالگران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیاست هایی که قوانین بین المللی را نقض و خطوط قرمز را زیرپا گذاشته است.

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین به کابینه اسرائیل درخصوص ادامه این سیاست هشدار داد و گفت: این سیاستِ تنش زا امنیت و آرامش را برای هیچ طرف به بار نخواهد آورد بلکه تنها باعث افزایش تنش‌ها و خشونت ها در منطقه می شود.

منابع صهیونیستی پیش از این اعلام کردند که نتیاهو تصمیم گرفته ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شرق شهر قدس احداث کند.

این منابع پیشتر فاش ساختند،‌ هدف از این اجرای این تصمیم، عملی کردن طرح شهرک سازی معروف به «E۱» است که در چارچوب آن قرار است شهرک «معالیه ادومیم» در شرق قدس گسترش یابد تا به قدس غربی برسد.

فلسطینی ها بارها هشدار داده اند که اجرای این طرح به معنای جدا کردن قدس شرقی از محیط فلسطینی آن است و ارتباط میان شمال کرانه باختری و جنوب آن را قطع می کند و فرصت راه حل تشکیل دو کشور را رسما از بین می برد.

برچسب‌ها تل آویو اسرائیل شهر قدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تل آویو اسرائیل شهر قدس تل آویو اسرائیل شهر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، حدود دو هزار نفر از مردم پاریس روز گذشته علیه نژادپرستی، اسلام‌هراسی، خشونت علیه کودکان و همچنین حمایت از مردم فلسطین تظاهراتی برگزار کردند.
 
معترضان در تظاهرات «علیه نژادپرستی، علیه اسلام‌هراسی» که به فراخوان سازمان‌های مختلف در پاریس برگزار شد، بنری با مضمون «زنده باد مقاومت مردم فلسطین» در دست داشتند.
 
این در حالی است که ممنوعیت تظاهرات در فرانسه در ماه‌های اخیر و در بحبوحه تنش‌های ناشی از جنگ اسرائیل علیه نوار غزه بیشتر شده است.
 
مقامات نیز بسیاری از تظاهرات و تجمعات عمومی در حمایت از فلسطین را به دلیل خطر جنایات و خشونت‌های ناشی از نفرت یهودی‌ستیزانه ممنوع کرده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • این کشور هم فلسطین را به رسمیت شناخت
  • شهر ارواح، کریات شمونا
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد
  • ابوعبیده: اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است
  • آلمان: تشدید حملات شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینیان نگران‌کننده است
  • سیاست بایدن در قبال فلسطین می‌تواند به شکست وی در انتخابات منجر شود
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی
  • حزب‌الله با موشک مرکز نظامی «الضهیره» اسرائیل را به آتش کشید