Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، از تمامی مردم و مراجعین خواسته شده است در راستای حفظ سلامت جامعه و به ویژه بیماران بستری شده از مراجعه به بیمارستان و اصرار برای ملاقات با بیماران خودداری نمایند.

بیمارستان امام رضا (ع) مشهد یکی از بزرگترین بیمارستان‌های شهر مشهد می‌باشد که به مساحت ۲۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ هکتار از سال ۱۳۱۳ فعالیت دارد. این بیمارستان هم اکنون دارای یک هزار تخت است.

۹ مرکز جامع خدمات سلامت در حوزه بهداشت برای مراجعه اولیه بیماران با علایم کرونا در کنار سایر مراکز درمانی، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها در مشهد تعیین شده است.

این مراکز شامل مراکز لشکر در بولوار فلاحی، آب و برق، پنجتن، بافقی در گلشهر، سیلو در خیابان رسالت، احمدی در چهارراه ابوطالب، امام علی (ع) در خیابان آخوند خراسانی، سیدی در بولوار صبا و ساختمان در شهرک شهید رجایی می‌باشند.

همچنین تمام بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و کلینیک‌های بخش خصوصی، دولتی و نیروی انتظامی در مشهد برای پذیرش بیماران دارای علائم مشکوک به کرونا آمادگی کامل دارند.

چهار بیمارستان مشهد شامل بیمارستان‌های قائم (عج)، امام رضا (ع) و بیمارستان‌های کودکان شیخ و اکبر نیز به طور اختصاصی ویژه بیماران مبتلا به کرونا در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه بیمارستان شریعتی حد فاصل مشهد و بینالود هم به صورت متمرکز آماده پذیرش این بیماران می‌باشد.

شماره تلفن ۳۱۴۴۹۴۴۹ در مشهد نیز برای تماس شهروندان و راهنمایی‌های لازم در این زمینه در نظر گرفته شده است. 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام رضا بخش خصوصی بیمارستان مشهد نیروی انتظامی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،طی مراسمی از خانواده جاجرمی که به وصیت پدر مرحوم خود ۵دستگاه دیالیز پیشرفته ۵مانیتور علائم حیاتی و ۵ تخت دیالیز به ارزش ۵۳ میلیارد را به بخش دیالیز این مرکز اهداءکرد، با اهدای لوح تجلیل شد.
 در این مراسم، احمد جاجرمی نماینده خانواده خیر سلامت گفت: پدر مرحوم من زمانی که در قید حیات بودند مقداری از دارایی خود رابرای خرید تجهیزات پزشکی وقف حوزه سلامت کردند که با اتفاق نظر تمامی ورثه این تصمیم قطعی و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های دیالیز خریداری و به جهت استفاده بیماران دیالیزی به بیمارستان واسعی اهدا شد.
وی افزود: اگر درد دردمندی تسکین پیدا کند و جان بیماری از مرگ نجات یابد رضایت خداوندی را در بر دارد که از پدر مرحوممان در این خصوص متشکریم که با این اقدام نیکو علاوه بر کمک به بیماران، حال خوب را نیز به فرزندان خود هدیه داد.
دکتر شوریده یزدی معاون درمان دانشگاه هم از حضور پررنگ خیرین در کنار جامعه پزشکی قدردانی کرد و گفت: حضور خیرین بخش مهمی از کمبودات و تجهیزات درمانی بیمارستان‌ها را رفع و امکانات خدمت رسانی به بیماران بیش از گذشته فراهم می‌شود.
وی افزود: بیمارستان واسعی به عنوان تنها مرکز ژنرال غرب خراسان جمعیت یک میلیون نفری را در غرب خراسان رضوی زیر پوشش قرار داده که امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده با کمک خیرین پروژه درمانی تروما سنتر راه اندازی و این مرکز به یک بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در کشور تبدیل شود.

دکتر شیرخانی سرپرست بیمارستان واسعی نیز گفت: تمام دغدغه کادر درمان در مراکز و بیمارستان‌ها بهبود بیماران و کم کردن درد ناشی از بیماری آنهاست اقدام نیکوکارانه خانواده خیر سلامت نه تنها باعث شد تا بخشی از مشکلات بیماران حل شود بلکه باقیات الصالحات است که اجر دنیوی و اخروی برای مرحوم جاجرمی و خانواده محترمشان در بر دارد.
وی افزود: قدردانی از این اقدام خیرخواهانه از توان ما عاجز است آنچه بر عهده ماست ارج نهادن به قدم‌های خیرین است که مال خود را در راه سلامت بیمارانی که هیچ فریادرس و دستگیری جزء خداوند ندارند بخشش می‌کنند.

دیگر خبرها

  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد
  • قدردانی از خانواده خیر سلامت در بیمارستان واسعی سبزوار
  • تصاویر ترانه علیدوستی در بیمارستان را باور نکنید
  • کلاهبرداری مرگبار با داروی آلزایمر
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • کلاهبرداری مرگ‌آلود با داروی درمان آلزایمر
  • کلاهبرداری با داروی مرگ