Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@03:55:00 GMT

جاده چالوس مسدود شد احتمال سقوط بهمن

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۱۶۱۹

جاده چالوس مسدود شد احتمال سقوط بهمن

سرهنگ رضا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با توجه به بارش سنگین برف و احتمال سقوط بهمن، جاده کرج - چالوس مسدود شد.

وی گفت: هم اکنون جاده کرج - چالوس به علت بارش برف سنگین در سطح محور، احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ به منظور جلوگیری از خطرات ناشی از این حوادث تا ساعت ۶ صبح فردا چهارشنبه هفتم اسفندماه مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: سطح محورهای آزادراهی استان البرز نیز به دلیل بارش باران لغزنده بوده و می‌طلبد رانندگان هنگام رانندگی علاوه بر سرعت مطمئنه فاصله طولی را رعایت کنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان البرز بارش باران بارش برف رئیس پلیس راه استان سقوط انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان، محورهای مسدود شده و محورهای جایگزین آنها به شرح ذیل است.

محور زهکلوت_ دلگان، (محور جایگزین: بم_ ایرانشهر_دلگان)

رودبار جنوب_ کهنوج در فرعی آبسردوییه، (محور جایگزین: محور اصلی رودبار_ پل بهاد رآباد_ کهنوج)

محور قلعه گنج_ رمشک در محدوده روستای صولان، (محور جایگزین: ندارد)

همچنین در این اطلاعیه از کلیه مردم و کاربران جاده‌ای خواسته شده است با توجه به تاریکی هوا و بارش باران در سطح حوزه جنوب کرمان، از تردد غیر ضروری در محورهای این منطقه خودداری کرده و در صورت لزوم آخرین وضعیت جوی و مسدودی راه‌ها را از طریق تلفن گویا و شبانه روزی ۱۴۱ این مرکز جویا شوند و سپس اقدام به تردد نمایند.

کد خبر 6080226

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌ های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد سیل به راه‌های کشور
  • پیش‌بینی بارش برف در ارتفاعات آذربایجان‌شرقی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • بارش باران در جاده‌های ۹ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد
  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • ۷ محور مواصلاتی به علت وقوع سیلاب مسدود شد