Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، امروز روسای ادارات صمت، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی و بازرسان ادارات ذکر شده، بازرسی مشترکی در سطح شهر انجام دادند تا ضمن بررسی قیمت‌ها با هرگونه تخلفات احتمالی برخورد قانونی کنند.

در این بازرسی روسا و بازرسین ادارات، صمت و تعزیرات حکومتی از چندین داروخانه، فروشندگان تجهیزات پزشکی و همچنین مغازه‌های میوه فروشی و میوه‌هایی که برای درمان بیماری کرونا مفید و اثر بخش است بازرسی کرده و با اصنافی که قانون نظام صنفی را به درستی رعایت نکرده بودند (گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تداخل صنفی و غیره) پرونده صنفی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خان بابایی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان بناب در حاشیه  گفت: متاسفانه عده‌ای با سوء استفاده از برخی اخبار سعی بر گران کردن و یا گرانفروشی اجناس مورد نیاز بازار را داشتند و با توجه به اینکه این موضوع برخلاف خواست دولت و مردم است، اداره صمت به عنوان متولی اصلی تنظیم بازار اجازه چنین کاری را به این افراد سود جو نداده و نخواهد داد.

او در خصوص تشدید بازرسی‌های انجام شده در چند روز اخیر در سطح شهرستان بناب گفت: طبق دستورات ابلاغ شده از طرف مقامات کشوری، اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و بازرسان اتحادیه‌ها موظف هستند در سطح شهرستان بازرسی‌های بروز و متعددی داشته باشند و با هر گونه تخلف به خصوص گرانفروشی و کم فروشی برخورد قانونی کنند.

او افزود: خوشبختانه طی بازرسی‌های انجام شده اخیر در سطح شهرستان بناب گرانفروشی و یا کم فروشی خاصی مشاهده نشده است و تنها چند مورد تخلف از قبیل عدم رعایت تاریخ انقضا و درج قیمت کالا‌ها و تداخل صنفی مشاهده گردید که طبق قانون با این برخورد قانونی شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بناب در پایان با تاکید بر اینکه هیچ گونه کمبود اقلام ضروری در سطح شهرستان وجود ندارد و همچنین اقلام مورد نیاز مردم با کاهش چشمگیر قیمت مواجه هستند، گفت: از همشهریان محترم درخواست داریم در صورت مشاهده هر گونه گرانفروشی و یا سایر تخلفات با شماره ۱۳۵ مربوط به تعزیرات حکومتی و یا شماره ۱۲۴ متعلق به اداره صنعت، معدن و تجارت بناب تماس بگیرند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شکایت آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی اتاق اصناف اداره صمت تعزیرات حکومتی سطح شهرستان شهرستان بناب معدن و تجارت اداره صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد به پرونده مدرسه غیرانتفاعی دخترانه متخلف به اتهام گران فروشی در عرضه خدمات آموزشی به ارزش هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.   سید مرتضی مدنی افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر مرتبه اول، متخلف را به پرداخت ۷۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف، جزای نقدی محکوم کرد.   وی گفت: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشهد این پرونده برای بررسی و اعمال قانون در تعزیرات حکومتی تشکیل شده بود.

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد