Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@13:27:09 GMT

شبکه کلاهبرداران حرفه‌ای در میاندوآب متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۱۶۶۰

شبکه کلاهبرداران حرفه‌ای در میاندوآب متلاشی شد

سرهنگ حسن شیخ‌نژاد روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کلاهبرداران پس از جلب اعتماد فروشندگان به شیوه‌های مختلف، با واریز مبلغی به حساب آنان، جنس را خریداری می‌کردندو سپس بدون پرداخت مابقی وجه آنان، در محل‌های ناشناس اجناس را تحویل و از محل متواری می‌شدند.

وی گفت: این افراد به هفت فقره کلاهبرداری از شهرهای تهران، اردبیل، مشکین‌شهر، همدان، رشت و قزوین به ارزش هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از این افراد مقادیری از اجناسبه ارزش ۶ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال کشف و تحویل مال‌باختگان شد افزود: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

سرهنگ شیخ‌نژاد اضافه کرد: افرادی که در این رابطه شاکی هستند می‌توانند به پلیس آگاهی شهرستان میاندوآب مراجعه کنند.

میاندوآب ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها کلاهبرداری میاندوآب انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلاهبرداری میاندوآب انتظامی کلاهبرداری میاندوآب انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مهمانی» و «مردان آهنین» در تلوبیون پیشتاز شدند

مدیرعامل تلوبیون گفت: در میان برنامه‌های سرگرمی «مهمانی»، «مردان آهنین»، «شب خوش»، «پاورقی» و «معرکه» به ترتیب بیشترین مخاطب را در تلوبیون داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پیش از ظهر امروز _سه‌شنبه بیست‌ونهم فروردین_ نشست خبری گزارش برنامه‌های نوروز و رمضان رسانه ملی با حضور محسن شاکری نژاد رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما، حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی، علی بخشی‌زاده معاون صدا، احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون و سلیم غفوری قائم مقام معاونت سیما در سالن کوثر صداوسیما برگزار شد؛ سلیم غفوری قائم مقام معاونت سیما در ابتدای این نشست اظهار کرد: در حوزه برنامه‌های رمضان، ۱۰ برنامه ویژه افطار و ۹ برنامه سحر داشتیم، همچنین ۵۰ ویژه برنامه معارفی به روی آنتن رفت و در این راستا شبکه‌ها امسال به سراسر کشور توجه داشتند و قالب‌های برنامه‌سازی تنوع داشت.

احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون نیز بیان کرد: در تلوبیون ۵۰ میلیون دقیقه بازدید در ۲۴ ساعت منتهی به سال تحویل داشتیم؛ ۱۱۲۵۴۶ آی پی منحصر بفرد در لحظه سال تحویل شبکه سه را تماشا می‌کردند و بیش از ۴۰ هزار آی‌پی مخاطب شبکه یک بودند و بیش از ۳۰ هزار آی‌پی شبکه دو را تماشا می‌کردند.‌

وی افزود: پربازدیدترین برنامه افطار طی چهار سال اخیر برنامه «زندگی پس از زندگی» بوده است اما امسال برنامه «محفل» به «زندگی پس از زندگی» رسید؛ هر دو برنامه بیش از سه میلیون و ۱۰۰ هزار بازدید داشتند و برنامه‌های «پناه» و «هلال» در رده‌های بعدی قرار گرفتند. در بین برنامه‌های سال تحویل برنامه‌های سال نو، «شب عیدی» و «ایران دوست‌داشتنی» به ترتیب پرمخاطب بوده‌اند.

خورشیدی تاکید کرد: در میان برنامه‌های سرگرمی «مهمانی»، «مردان آهنین»، «شب خوش»، «پاورقی» و «معرکه» به ترتیب بیشترین مخاطب را داشتند. در حوزه سریال‌ها بر اساس تعداد مخاطب محاسبه شده در هر قسمت «نون‌خ ۵»، «زیرخاکی»، «هفت سر اژدها» و «رستگاری» و «جومونگ ۳» در تلوبیون پربیننده بودند.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: ایرنا کد خبر 745094

دیگر خبرها

  • انهدام باند کلاهبرداران اسکیمری در کرمانشاه
  • «مهمانی» و «مردان آهنین» در تلوبیون پیشتاز شدند
  • پیامی عجیب که کلاهبرداران برای کاربران شاد ارسال کردند
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینک های جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند + فیلم
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینکهای جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • هشدار پلیس آگاهی برای پیشگیری از کلاهبرداری
  • ۲ هزار و ۳۰۰ حساب بانکی مسدود شد
  • ۳ هزار حساب بانکی، سیم کارت و سریال گوشی تلفن همراه مسدود شد
  • توزیع انواع نهاده های دامی به ارزش بیش از ۲۴۰۰ میلیارد تومان در اصفهان
  • پیام هشدارآمیزی که جعلی بود | کلاهبرداران شاد!