Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@23:32:08 GMT

بلیت پرواز پرسپولیسی‌ها به امارات لغو شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۱۶۶۹

بلیت پرواز پرسپولیسی‌ها به امارات لغو شد

خبرگزاری میزان- مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: مراتب لغو بلیت صادره به امارات به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می‌شود تا در جریان وضعیت کنونی باشند. تاریخ انتشار: 18:44 - 06 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۰۳۵۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس دربار دیدار مقابل التعاون عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی لغو نشده، اما مسئله فعلا مشکل پرواز به امارات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته تأییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری این بازی در ورزشگاه الوصل دبی دریافت شد. تاکنون هم ایمیلی توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو یا تعویق بازی به باشگاه اعلام نشده است.

وی درباره اینکه گفته می‌شود کشور امارات پرواز‌های خود به ایران و بالعکس را لغو کرده و با این شرایط تکلیف بازی این هفته پرسپولیس و التعاون چه خواهد شد، تصریح کرد: ما در چند روز گذشته توسط بخش اقتصادی باشگاه پرسپولیس بلیت‌های سفر به دبی را تهیه کردیم و امروز امیدوار بودیم بلیت‌ها لغو نشوند و مشکلی ایجاد نشود، ولی یلوه معاون اقتصادی باشگاه دقایقی قبل اعلام داشتند پرواز از سوی ماهان لغو و بلیت‌های صادره لغو شده است. پرواز‌ها رفت و برگشت از ایران به امارات و بالعکس یکی یکی در حال لغو هستند و یا همگی لغو شده‌اند و برخی آژانس‌های هواپیمایی هم به ما می‌گویند هیچ پروازی انجام نمی‌شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: انصاری‌فرد هم از جلسه مجمع به باشگاه آمده‌اند و بعد از بررسی مسائل احتمالا امشب مراتب لغو بلیت صادره و وضعیت پرواز‌ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می‌شود تا در جریان وضعیت کنونی باشند و ببینبم وضعیت پروازی در روز‌های آتی چگونه خواهد بود. فعلا که گفته می‌شود تا اوایل هفته آتی پرواز‌ها لغو هستند.

بیشتر بخوانید: اعلام زمان نشست خبری گل‌محمدی و سرآسیایی انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس پرواز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع پرسپولیسی، از بازی بعد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران توانست به لطف گل ثانیه‌های پایانی مهدی قایدی، نیمه اول را با پیروزی یک بر صفر به رختکن برود تا بالاخره قفل دروازه میزبان روی یک موقعیت باز شود.

پیش از به ثمر رسیدن گل قایدی و در دقیقه ۳۹ بود که ترکمنستان به روی دروازه ایران خطرساز شد. بازیکن میزبان در پشت محوطه جریمه یک توپ را دریافت کرد و سپس به سمت دروازه ایران پیش رفت که با خطای کنعانی زگان روی زمین افتاد.

پس از این صحنه نیز داور بلافاصله دست به جیب شد و مدافع تیم ملی را با کارت زرد جریمه کرد. در شرایطی که کنعانی زادگان به این تصمیم داور تایلندی به شدت معترض بود، اعتقاد داشت که خطایی مرتکب نشده اما همین صحنه و کارت زردی که قاضی میدان از جیب خارج کرد، منجر به محرومیت او شد.

کنعانی زادگان پیش از این و در دیدار برابر تیم ملی ازبکستان یک کارت زرد گرفته بود، بدین ترتیب دو اخطاره شد و بازی پنجم از مرحله گروهی که قرار است در تاریخ هفدهم خرداد مقابل هنگ کنگ برگزار شود را از دست داد.

دیگر خبرها

  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • مصدومیت یک پرسپولیسی در فیفادی
  • مدافع پرسپولیسی، از بازی بعد محروم شد
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟