Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@22:28:29 GMT

پروازهای فرودگاه تبریز به مقصد استانبول لغو شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۱۶۷۲

پروازهای فرودگاه تبریز به مقصد استانبول لغو شد

رامین آذری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه بامداد امروز پرواز ساعت ۲ و ۵۵ دقیقه ۹۷۰۸ ایران ایر به مقصد استانبول انجام شد، افزود: پرواز ساعت یک و ۲۰ دقیقه امروز هواپیمایی ترکیش به شماره ۸۸۲ همچنین پرواز خروجی ساعت ۳ و ۲۵ دقیقه روز چهارشنبه این شرکت هواپیمایی از تبریز به مقصد استانبول باطل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی همچنین به اقدامات انجام گرفته در رابطه با پیشگیری از ویروس کرونا در فرودگاه تبریز اشاره کرد و گفت: ضد عفونی دقیق و کامل ترمینال ها، سرویس های بهداشتی و سایر اماکن فرودگاهی روزانه انجام می شود و هم چنین نهادها و ارگانها مستقر در فرودگاه که عوامل آنها بطور مستقیم با مسافرین در ارتباط هستند مانند پلیس، یگان حفاظت هواپیمایی، شرکت های هواپیمایی و هندلینگ کننده ها موظف شده اند نسبت به انجام تمهیدات پیشگیرانه مانند استفاده از ماسک، دستکش های مخصوص مکلف شده اند.

به گزارش ایرنا، صبح امروز هم تعدای از پروازهای داخلی فرودگاه تبریز به علت دید کم ناشی از مه با تاخیر انجام شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا ایران سرویس های بهداشتی ماسک ویروس استانبول انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

به‌گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز (۳۱ فروردین) براساس حملات رژیم صهیونیستی علیه کشورمان، سازمان هواپیمایی کشور اطلاعیه مبنی بر لغو تمام پروازهای فرودگاه امام و مهرآباد تا ساعت ۱۰:۳۰ صبح خبر داد.

اما این ابطال پروازی از ساعت ۵:۳۰ آغاز شد و بنا بود تا ساعت ۱۰:۳۰ ادامه‌دار باشد، که براساس عادی شدن وضعیت، لغو پروازها تا ساعت ۷:۳۰ صبح بیشتر طول نکشید.

جواد صالحی مدیر روابط عمومی فرودگاه امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، گفت: از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز (۳۱ فروردین) محدودیت پروازی فرودگاه‌ها لغو و تمامی پروازها هم‌اکنون درحال انجام است.

مدیر روابط عمومی فرودگاه امام در ادامه تاکید کرد: هیچ‌گونه محدودیتی در انجام پروازها وجود ندارد و تنها تا اطلاع ثانوی به «دبی» پرواز با توجه به بارش سنگین در این کشور ممنوع است.

وی برخی شایعات مبنی بر لغو پروازهای عراق - ایران را تکذیب کرد.

کد خبر 6082315 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • مسافران داخلی از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند/ روند انجام پرواز‌ها عادی است
  • محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور رفع شد
  • بازگشت پروازهای فرودگاه‌های کشور به حالت عادی
  • اطلاعیه جدید شرکت فرودگاه‌ها/ قبل از عزیمت به فرودگاه ساعت پروازها را چک کنید
  • بازگشت پرواز‌های فرودگاه‌های کشور به حالت عادی 
  • بازگشت پرواز های فرودگاه‌ های کشور به حالت عادی
  • رفع محدودیت‌های پروازی در برخی فرودگاه‌های کشور
  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد