Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال حاضر برنامه‌ریزی لازم از طرف مجموعه معاونت آموزشی و مرکز آموزش‌های آزاد و الکترونیکی دانشگاه با همکاری واحد فناوری اطلاعات و مرکز آپا برای ارائه تمام دروس این دانشگاه به صورت آموزش الکترونیکی انجام شده است.  

 در زمان معمول برگزاری دانشگاه کردستان در هفته بیش از چهار هزار و ۵۰۰ جلسه درس  برگزاری می‌شود و در هر ساعت درسی به طور متوسط ۲ هزار و ۵۰۰ دانشجو در کلاس‌ها حضور پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در حال حاضر آموزش‌های لازم به اساتید و دانشجویان در خصوص این شیوه آموزشی در حال انجام است و همزمان زیر ساخت‌های آموزش الکترونیکی دانشگاه کردستان در حال ارتقا است.  

دانشگاه کردستان سرمایه‌گذاری بسیار خوبی در حوزه آموزش الکترونیکی انجام داده و  مجهز به یکی از مدرن‌ترین تجهیزات و نرم افزارهای آموزش الکترونیکی در کشور است.  

همچنین این دانشگاه با پهنای باند ۴۵۰ مگابایت اینترنت و بر خورداری از پرسنل توانمند در حوزه فناوری اطلاعات امادگی استمرار این شیوه آموزش و انتقال تجربه آن به سایر مراکز آموزشی کشور را دارا است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا اینترنت دانشجو سرمایه گذاری فناوری اطلاعات آموزش انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی آموزش الکترونیکی دانشگاه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل احمدی ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش کردستان در سال جاری با اشاره به در پیش بودن بودن مرحله اول کنکور سراسری، برگزاری مطلوب این رویداد علمی بزرگ را با اهمیت توصیف و اظهار کرد: از تمامی ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری کنکور سراسری بهره خواهیم برد.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مریوان در ادامه از همکاری و تعامل سایر ادارات و نهادهای شهرستان از جمله ادارات خدمات‌رسان با آموزش و پرورش در برگزاری کنکور سراسری خبر داد و گفت: ان‌شاالله بزرگترین ماراتن علمی کشور در معیت برنامه‌ریزی صحیح در نهایتِ آرامش داوطلبان برگزار خواهد شد.

فرماندار مریوان در ادامه به پیش رو بودن هفته گرامیداشت مقام و منزلت معلم و ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت شهید مطهری اشاره و خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه باید حافظ شأن و جایگاه فرهنگیان عزیز باشند چرا که آنان تأثیر بسزایی در تربیت دانش‌آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی دارند.

کد خبر 6086439

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • برگزاری دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • فعالیت کلاس‌های درس مدارس خوزستان تا روز آخر
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • برگزاری کارگاه آموزشی سبک فرزندپروری با رویکرد اسلامی
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد