Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری کنگره آمریکا هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در نشست مطبوعاتی در دهلی‌نو به خبرنگاران گفت در انتخابات پیش‌رو در سال ۲۰۲۰ نیاز به کمک هیچ کشوری ندارد و تا کنون نیز به او کمکی نشده است.

ترامپ در پاسخ به این سؤال خبرنگاران كه آیا وی متعهد خواهد شد كه در انتخابات ۲۰۲۰ كمك‌های خارجی را نپذیرد، گفت: "من هیچ کمکی از هیچ كشوری نمی‌خواهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این اظهارات ترامپ نشان می‌دهد وی از صحبت‌هایی که سال گذشته در مصاحبه با ای‌بی‌سی بیان کرده صرف نظر کرده است.

او  در این مصاحبه گفت اگر از قدرتی خارجی به او کمک‌هایی شود تا حریف خود را به خاک بنشاند ممکن است آن کمک را بپذیرد.

مقامات اطلاعاتی آمریکا هفته گذشته با ارائه گزارشی در کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان، به قانونگذاران هشدار دادند و ادعا کردند روسیه به تلاش‌های خود برای مداخله در انتخابات ۲۰۲۰ ادامه می‌دهد و یکی از اهداف این تلاش‌ها، کمک به انتخاب دوباره ترامپ به سمت ریاست جمهوری است. اما مشاور امنیت ملی ترامپ گفت ”هیچ اطلاعاتی“ که این ادعا‌ها مبتنی بر آن باشد، وجود ندارد.

همچنین دونالد ترامپ، در پیامی توییتری مدعی تلاش روسیه برای کمک به برنی سندرز، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا و رقیب وی برای پیروزی در این انتخابات شد و نوشت: «دموکرات‌ها در ایالت بزرگ نوادا مراقب روسیه، روسیه و روسیه باشند. طبق گفته آدام شیف، سیاستمدار فاسد و حیله‌گر، آن‌ها (روس‌ها) برای پیروزی برنی سندرز دیوانه تلاش می‌کنند.»

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دونالد ترامپ انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش مجاهدانه مسئولان و مردم پیش نیاز جدی برای تحقق شعار سال

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پوتین تهدید کرد/ در هر کشوری باشد می‌زنیم
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • پوتین: روسیه با هیچ کشوری دشمنی ندارد
  • تلاش مجاهدانه مسئولان و مردم پیش نیاز جدی برای تحقق شعار سال
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ
  • حکم ممنوعیت رسانه‌ای برای ترامپ در پرونده پرداخت حق‌السکوت
  • تلاش میلیونرهای آمریکایی برای تامین وثیقه پرونده ترامپ
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت
  • نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است
  • ۵ کشوری که بزرگ ترین ناوگان نیروی هوایی را دارند