Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ شیوع بیماری کرونا در کشورهای مختلف به ویژه ایران باعث شده تا برگزاری هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در ابهام قرار بگیرد و همچنین شایعاتی مبنی بر لغو این دیدار هم به گوش برسد اما تاکنون کنفدراسیون فوتبال آسیا موضع رسمی خود را در این باره اعلام نکرده است.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درمورد برگزاری دیدار التعاون عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: این دیدار لغو نشده اما مساله در حال حاضر مشکل پرواز به امارات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته تاییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری این بازی در ورزشگاه الوصل دبی را دریافت کردیم. تاکنون هم ایمیلی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو یا تعویق این دیدار به باشگاه اعلام نشده است.

وی درباره اینکه گفته می‌شود کشور امارات پروازهای خود به ایران و بالعکس را لغو کرده و با این شرایط تکلیف بازی این هفته پرسپولیس و التعاون چه خواهد شد، تصریح کرد: ما در چند روز گذشته توسط بخش اقتصادی باشگاه پرسپولیس بلیت‌های سفر به دبی را تهیه کردیم و امروز امیدوار بودیم‌ بلیت‌ها لغو نشوند و مشکلی ایجاد نشود. اما معاون اقتصادی باشگاه دقایقی قبل اعلام کرد پرواز از سوی شرکت هواپیمایی لغو و بلیت‌های صادره هم باطل شده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد:‌ پروازها رفت و برگشت از ایران به امارات و بالعکس یکی پس از دیگری در حال لغو هستند و یا همگی لغو شده‌اند و برخی آژانس‌های هواپیمایی هم به ما می‌گویند هیچ پروازی انجام نمی‌شود. مدیرعامل باشگاه هم از جلسه مجمع به باشگاه آمد و بعد از بررسی مسائل احتمالا امشب مراتب لغو بلیت صادره و وضعیت پروازها به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام می‌شود تا در جریان وضعیت کنونی باشند و در نهایت ببینیم وضعیت پروازی در روزهای آتی چگونه خواهد بود. در حال حاضر که گفته می‌شود تا اوایل هفته آتی تمام پروازها لغو گردیده است.

بیشتر بخوانید: سقوط دو پله‌ای تاوان روز‌های بدون مربی؛ صدرنشینی استقلال با مجیدی و استراما

تیم فوتبال پرسپولیس طبق برنامه روز دوشنبه دوازدهم اسفندماه در ورزشگاه الوصل دبی در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف التعاون عربستان خواهد رفت.

منبع: ایرنا لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rTb خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا پرسپولیس تهران کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان به نشانی ticket.sanatenaft.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان در سامانه باشگاه صنعت‌نفت آبادان مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹ _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در ورزشگاه تختی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان سامانه فروش بلیت این دیدار از ساعاتی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه صنعت‌نفت آبادان دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان

قیمت بلیت تماشای این دیدار ۲۰ هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و صنعت‌نفت آبادان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.sanatenaft.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 744986

دیگر خبرها

  • قماربازی جواد عزتی، در یک هفته ۱۴ میلیاردتومان سود داشت
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و نساجی آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • عزت‌اللهی با جام مقابل النصر (عکس)
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • اسامی داوران هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال | داور جوان برای بازی پرسپولیس
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و صنعت‌نفت آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.sanatenaft.com