Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: بلیت پرواز کاروان پرسپولیس به امارات کنسل شد و این موضوع را به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش می‌کنیم.

قدس آنلاین:به گزارش خبرگزاری مهر، حسین قدوسی درباره دیدار مقابل التعاون عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا که قرار است به میزبانی امارات برگزار شود، گفت: بازی لغو نشده اما مساله فعلا مشکل پرواز به امارات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته تاییدیه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری این بازی در ورزشگاه الوصل دبی دریافت شد. تاکنون هم ایمیلی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر لغو یا تعویق بازی به باشگاه اعلام نشده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود کشور امارات پروازهای خود به ایران و بالعکس را لغو کرده و با این شرایط تکلیف بازی این هفته پرسپولیس و التعاون چه خواهد شد؟ تصریح کرد: ما در چند روز گذشته توسط بخش اقتصادی باشگاه پرسپولیس بلیت‌های سفر به دبی را تهیه کردیم و امروز امیدوار بودیم‌بلیتها کنسل نشوند و مشکلی ایجاد نشود ولی آقای یلوه معاون اقتصادی باشگاه اعلام کرد پرواز از سوی هواپیمایی ماهان لغو و بلیتهای صادره کنسل شده است.

قدوسی افزود: پروازها رفت و برگشت از ایران به امارات و بالعکس یکی یکی در حال لغو هستند و یا همگی لغو شده اند و برخی آژانس های هواپیمایی هم به ما می گویند هیچ پروازی انجام نمی شود. آقای انصاری فرد مدیرعامل باشگاه هم از جلسه مجمع به باشگاه آمده است و بعد از بررسی مسائل احتمالا امشب مراتب لغو بلیت صادره و وضعیت پروازها به کنفدراسیون اعلام می شود تا در جریان وضعیت کنونی باشند و ببینیم وضعیت پروازی در روزهای آتی چگونه خواهد بود.فعلا که گفته می شود تا اوایل هفته بعد پروازها لغو هستند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس التعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۱۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رضا اردیخانی گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی چند روز گذشته و وقوع سیل شدید و بی‌سابقه در امارات، برخی پرواز‌های کشور‌های مختلف به دبی لغو شد.

وی افزود: مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا نیز براساس برنامه ریزی قرار بود از فردا تا ۸ اردیبهشت در جزیره کیش برگزار شود و باتوجه به مشکلات فرودگاهی در امارات این مسابقات به تاریخ دیگری موکول شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعویق مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش
  • گربه باهوش از سیل نجات پیدا کرد + فیلم
  • وحشت از حذف دوباره؛ هواداران استقلال همچنان نگران هستند!
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون آسیا باحضور گودرزی
  • تاریخ معرفی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد