Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حملات تروریستی رژیم صهیونیستی به غزه و هدف قرار دادن مردم و مراکز مقاومت در غزه و دمشق را به‌شدت محکوم و از انفعال جامعه بین‌الملل در قبال این جنایات ابراز تأسف کرد. ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ بین الملل دیپلماسی ایران نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تروریستی رژیم اشغالگر قدس در حمله به غزه و هدف قرار دادن  مردم و مراکز مقاومت در غزه و دمشق را به شدت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه  با اشاره به اقدام غیر انسانی نظامیان صهیونیست در اهانت به پیکر  شهید مسلمان فلسطینی، این اقدام وحشیانه و غیر انسانی صهیونیستها را نشانه خوی گرگ صفتانه اشغالگران فلسطین و پایبند نبودن آنها به حداقل اصول انسانی و اخلاقی در رفتار با مردم بی دفاع فلسطین دانست و بر ضرورت محکومیت آن و تعقیب و مجازات اشغالگران قدس در دادگاه های بین المللی به عنوان جنایتکاران جنگی تاکید کرد.

موسوی ضمن تجلیل از مبارزات مشروع و مقاومت قهرمانانه مردم فلسطین، مقاومت و وحدت ملی را  تنها گزینه های مردم فلسطین در مبارزه با غاصبان فلسطین توصیف کرد و از انفعال و بی تحرکی مجامع بین المللی در قبال جنایت های مکرر رژیم اسرائیل در فلسطین اشغالی و نقض حاکمیت و حمله به کشورهای همسایه اظهار تاسف کرد.

فلسطین| هشدار حماس به صهیونیست‌ها درباره ادامه حملات به غزهالجزیره خبر داد: حرکت تانک‌‌های ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف نوار غزهحماس: رژیم صهیونیستی مسئول انفجار اوضاع در غزه است/ واکنش مقاومت پاسخ طبیعی به تجاوزات استآخرین تحولات میدانی فلسطین| بمباران مناطق مختلف نوار غزه/ پاسخ موشکی مقاومت به تجاوزات صهیونیست‌هاشهادت دو عضو جنبش جهاد اسلامی فلسطین در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریهحماس و جهاد اسلامی : تجاوز به دمشق بی‌پاسخ نمی‌ماند/ مرعوب تهدیدهای اشغالگران نمی‌شویم

انتهای پیام/.

R1535/P/S8,90,95/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جهاد اسلامی فلسطین اخبار "فلسطین" اسرائیل سخنگوی وزارت خارجه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جهاد اسلامی فلسطین اخبار فلسطین اسرائیل سخنگوی وزارت خارجه جهاد اسلامی فلسطین اخبار فلسطین اسرائیل سخنگوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سخنگوی وزارت بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ ۲ عملیات حزب الله علیه اشغالگران

شبکه «المنار» از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داد. این رسانه لبنانی گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی دو بار شهرک «طیرحرفا» و یک بار شهرک «الجبین» و نیز یک بار شهرک «یارین» را هدف حمله ددمنشانه خود قرار دادند.

همچنین بامداد امروز در حمله رژیم صهیونیستی به منزلی در «میس الجبل» در جنوب لبنان دو نفر به شهادت رسیدند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مناطقی از جنوب لبنان را با حملات توپخانه‌ای هدف قرار داد.

از سوی دیگر حزب الله لبنان اعلام کرد که بامداد امروز (سه‌شنبه ۷ فروردین) ساختمانی که نظامیان صهیونیست در شهرک «شومیرا» در شمال فلسطین اشغالی از آن استفاده می‌کردند را با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

همچنین حزب الله لبنان بامداد امروز مرکز تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک «المطله» را با سلاح مناسب هدف قرار داد.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به روستا‌های استوار جنوب لبنان و منازل غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساختمانی که نظامیان صهیونیست در شهرک «المطله» از آن استفاده می‌کردند را با سلاح مناسب به شکل مستقیم هدف قرار دادند.

همچنین حزب الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرده بود: رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان بامداد امروز، ساختمانی که نظامیان صهیونیست در شهرک «شلومی» از آن استفاده می‌کردند را با سلاح مناسب هدف قرار دادند.

با آغاز عملیات طوفان الاقصی توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در حمایت از مردم فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، عملیات روزانه و سنگین را علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین ترتیب می‌دهد.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • امارات مصادره بخش دیگری از فلسطین را محکوم کرد
  • عربستان مصادره اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: تصویب قطعنامه شورای امنیت برای آتش بس در غزه اقدامی مثبت است، اما ناکافی
  • سخنگوی وزارت امور خارجه عنوان کرد؛ تصویب قطعنامه آتش بس در غزه گامی مثبت اما ناکافی
  • حملات هوایی رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان/ ۲ عملیات حزب الله علیه اشغالگران
  • شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کرد
  • غصب سرزمین‌ فلسطینیان در دره رود اردن ستیزه‌جویی علیه صلح و امنیت است
  • سخنگوی وزارت خارجه : غصب سرزمین‌های متعلق به فلسطینیان مکمل اقدامات وحشیانه رژیم صهیونسیتی است
  • خشم رژیم صهیونیستی از ۴ کشور اروپایی درباره فلسطین
  • شهادت ۱۰۷ فلسطینی طی ۲۴ ساعت