Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه آمریکا با بیان اینکه در ادلب سوریه به آتش‌بس دائمی و از سرگیری روند سیاسی برای حل و فصل درگیری‌ها نیاز است، اعلام کرد، در صورت ادامه کاهش خشونت در افغانستان، واشنگتن با طالبان ۲۹ فوریه (۱۰ اسفند) توافق‌نامه امضا می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا گفت، در صورت رعایت سیستم کاهش خشونت، ایالات متحده در تاریخ ۲۹ فوریه توافق نامه‌ای با طالبان درباره عقب ‌نشینی نیروها امضا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انجام این کار آسان نخواهد بود، ما باید از این فرصت استفاده کنیم. اکنون از ۲۲ فوریه به مدت هفت روز است که خشونت کاهش یافته است و در صورت موفقیت، ما این توافق‌نامه را با طالبان در تاریخ ۲۹ فوریه یا حدودا در این زمان امضا خواهیم کرد.

پامپئو پیرامون ادلب نیز گفت، این استان به آتش‌بس دائمی و از سرگیری روند سیاسی برای حل و فصل درگیری‌ها نیاز دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ادلب طالبان مایک پامپئو توافق نامه ۲۹ فوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای ۸ سند همکاری بین ایران و پاکستان


به گزارش تابناک، همزمان با سفر رئیس جمهور اسلامی ایران به پاکستان، مقامات دو کشور در حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» و «محمدشهباز شریف» نخست وزیر این کشور،۸ سند همکاری وتوافق نامه و یادداشت تفاهم به امضا رساندند.

اولین موافقت نامه که به امضای طرفین رسید همکاری های امنیتی بین دوکشور است.

موافقت نامه دوم موافقتنامه معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری بین جمهوری اسلامی ایران وجمهوری پاکستان است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

رئیس‌جمهور پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان در نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور شرکت کرد.

آیت‌الله رئیسی در این سفر همچنین با «آصف‌علی زرداری» همتای پاکستانی خود ملاقات می‌کند و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت‌گو خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • «کاهش نرخ تولد» در کره جنوبی رکورد زد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان
  • امضای اسناد همکاری ایران و پاکستان
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • امضای 8 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت نفت
  • امضای اسناد رسمی بین ایران پاکستان در حوزه‌های مختلف
  • امضای ۸ سند همکاری بین ایران و پاکستان