Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@20:05:28 GMT

پیکر شهید اصغر پاشاپور به تهران منتقل شد

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۲۰۷۰

پیکر شهید اصغر پاشاپور که ظهر امروز به مشهد منتقل شده بود، پس از طواف در حرم مطهر رضوی ساعتی قبل برای خاکسپاری به تهران فرستاده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم طواف پیکر مطهر سردار شهید مدافع حرم حاج اصغر پاشاپور عصر امروز در حرم مطهر رضوی، با حضور خانواده‌ شهدا و رزمندگان مدافع حرم و مردم شهیدپرور شهر مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مراسم با نوحه‌خوانی احمد واعظی و طواف پیکر همرزم شهید سلیمانی، در حرم مطهر رضوی همراه بود.



شهید اصغر پاشاپور چندی قبل در سوریه به شهادت رسیده بود و امروز پیکر مطهر او برای زیارت آخر و طواف در حرم حضرت رضا(ع) به مشهد منتقل شده بود.

طی روزهای گذشته اخبار شیوع کرونا در ایران، قدری مردم را نگران کرده بود به‌همین دلیل و برای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس در میان مردم، مراسم وداع با پیکر شهید پاشاپور که قرار بود امشب بعد از نماز مغرب و عشا در حرم مطهر رضوی برگزار شود، لغو شد و ساعتی قبل پیکر مطهر این شهید والا مقام برای خاکسپاری به تهران منتقل شد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: حرم مطهر رضوی اصغر پاشاپور منتقل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر ۵۱ شهید دیگر در خان یونس

سازمان امدادرسانی غزه خبر داد که با کشف پیکر ۵۱ شهید دیگر در شهر خان یونس، تعداد شهدای تفحص شده در بیمارستان الناصر و دیگر مناطق این شهر به ۳۲۴ مورد رسید. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان امدادرسانی غزه اعلام کرد که روز سه شنبه پیکر 42 شهید در محوطه بیمارستان «الناصر» در شهر خان یونس و پیکر 9 شهید نیز در دیگر مناطق این شهر کشف شده است.

به گزارش خبرگزاری شهاب، به گفته این سازمان، با کشف پیکر این تعداد، مجموع شهدایی که در این مجتمع بیمارستانی و دیگر مناطق خان یونس تفحص شده‌اند، به 324 شهید افزایش یافت.

کشف گور دسته‌جمعی در بیمارستان الناصر خان‌یونس

سازمان امدادرسانی غزه همچنین گفت که پیکر 30 شهید شناسایی شده است و نیروهای امدادی همچنان در حال جست‌و‌جو برای یافتن دیگر مفقودین هستند.

این سازمان دو روز پیش گزارش داد که بعد از عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر از برخی مناطق نوار غزه، هزاران فلسطینی در این مناطق مفقود شده‌اند و سرنوشتشان معلوم نیست.

سخنگوی سازمان امدادرسانی غزه اعلام کرد: در پی عقب‌نشینی نیروهای صهیونیست از خان‌یونس بعد از حمله وحشیانه به این منطقه، بیش از 150 نفر شهید و 500 تن هم مفقود شده‌اند. در زمان حاضر بعد از عقب‌نشینی اشغالگران از چندین منطقه از نوار غزه بسیاری از مردم غزه ناپدید شده‌اند و نمی‌دانیم صهیونیست‌ها آن را ربوده‌اند یا اینکه زیر آوار مدفون هستند.

از سوی دیگر دیده‌بان حقوق بشر اروپا ـ مدیترانه در بیانیه‌ای اعلام کرد: سرنوشت بیش از 13 هزار نفر در غزه نامشخص است و هیچ کس اطلاعی از اینکه چه بر سرشان آمده است، ندارد.

این سازمان حقوق‌بشری گزارش داد که بیش از 13 هزار فلسطینی در غزه یا زیر آوار ساختمان‌ها مدفون هستند، یا در گورهای دسته‌جمعی به‌شکل ناشناس دفن شده‌اند و یا ارتش اسرائیل آن‌ها را ربوده است و سرنوشت آن‌ها هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • طرح نور در مجتمع های تجاری اطراف حرم رضوی اجرا می‌ شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • کشف پیکر ۵۱ شهید دیگر در خان یونس
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • فیلم/ کشف پیکرهای مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • ببینید | حضور نجم الدین شریعتی در چایخانه حضرت در حرم مطهر رضوی
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش