Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@01:57:08 GMT

موانع خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال باید برطرف شود

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۲۰۷۴

وزیر ورزش و جوانان در مجمع عمومی باشگاه پرسپولیس که با حضور نماینده وزارت اقتصاد و دارایی و سازمان حسابرسی برگزار شد, گفت: تلاش کردیم تا با توجه به مصوبه دولت از طریق سازمان خصوصی سازی بتوانیم این دو باشگاه را واگذار کنیم تا آنها را در مسیر توسعه قرار دهیم.

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، سلطانی فر در جمع اعضای مجمع گفت: باید از دوستان سازمان حسابرسی که با صبر و حوصله و درایت تلاش می کنند تا مشکلات ارگان های دولتی از جمله دو باشگاه پردردسر استقلال و پرسپولیس را حل و فصل کنند تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوارم همه این اقدامات زمینه ای برای واگذاری هرچه سریعتر این دو باشگاه به بخش خصوصی شود. شدیدا باور دارم تنها راه نجات این دو باشگاه و رشد فوتبال واگذاری آنها به بخش خصوصی است تا بتوانند در چارچوب مقررات امور جاری خود را مدیریت کنند و دولت نقش حاکمیتی خود را در این خصوص مثل خیلی جاها داشته باشد.

سلطانی فر تاکید کرد: تعدادی از نمایندگان مجلس نگران بودند که اگر بخش خصوصی نتواند این دو باشگاه را با طرفداران میلیونی مدیریت کند چه اتفاقی میفتد ولی من باورم این است که به راحتی این دو باشگاه قابل واگذاری است و ما باید نظارت کنیم تا دچار مشکل نشوند و اگر یک روز هم امکانپذیر باشد ، این واگذاری را سریعتر انجام می دهیم.

وی در پایان گفت: موانع زیادی بر سر راه این خصوصی سازی وجود دارد که با همکاری دستگاه ها و عزم و اراده بیشتر در دو باشگاه باید هرچه سریعتر برطرف شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزير ورزش خصوصی سازی باشگاه ها دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها مصداق بارز بنگاه‌داری است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ‏واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها مخالف سیاست‌های کلی و قوانین کشور از جمله مواد ۱۶و ۱۷ قانون رفع موانع تولید و مصداق بارز بنگاه‌داری بانک‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی طغیانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها قطعاً مخالف سیاست‌های کلی و قوانین کشور ازجمله مواد ۱۶و ۱۷ قانون رفع موانع تولید و مصداق بارز بنگاه‌داری بانک‌هاست!

در سال جهش تولید با مشارکت مردم، آیا نمی‌شود باشگاه مردمی پرسپولیس را به خود مردم واگذار کرد؟

لطفاً آقای رئیس جمهور تجدید نظر کنند!»

کد خبر 745412

دیگر خبرها

  • (ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست
  • انتقاد جواد خیابانی از وضع خصوصی سازی سرخآبی ها + ویدئو
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • معاون وزیر ورزش: واگذاری استقلال و پرسپولیس، آرزوی دیرینه هواداران است
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • اسبقیان:واگذاری استقلال و پرسپولیس،آرزوی دیرینه هواداران است
  • واگذاری سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌ها مصداق بارز بنگاه‌داری است