Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@15:16:41 GMT

توقیف محموله ماسک و مایع ضدعفونی کننده در کاشان

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۲۰۸۰

توقیف محموله ماسک و مایع ضدعفونی کننده در کاشان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان، از توقیف یک دستگاه خودروی سواری که بدون مجوز محموله ای از ماسک بهداشتی و مایع ضدعفونی را حمل می کرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی قربانی اظهار داشت: ماموران واحد گشت فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان حین گشت‌زنی در محور قدیم کاشان – قم به یک دستگاه خودروی سواری هیوندای، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان افزود: در بازرسی از این خودرو 2هزار و 160 عدد ماسک فیلتردار،550 عدد ماسک ساده و 81 عدد بطری مایع ضدعفونی کننده یک لیتری کشف شد.

وی با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک معتبر و مجوز لازم برای حمل این محموله بود گفت: در این رابطه خودروی مذکور توقیف و متهم برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 قربانی اظهار داشت: با توجه به تقاضای بسیار زیاد شهروندان برای استفاده از ماسک‌های بهداشتی و مواد ضدعفونی کننده در شرایط حاضر عده‌ای به دنبال سودجویی و کسب منافع خود هستند که پلیس به شدت با این گونه افراد برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: کاشان خودرو اصفهان توقیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف موتورسیکلت قاچاق در بندرعباس

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: ماموران انتظامی پاسگاه قلعه قاضی شهرستان بندرعباس در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یکدستگاه موتور سیکلت سنگین قاچاق برخورد و دستور توقف دادند.

وی افزود: راکب موتور سیکلت بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد که در یک عملیات پلیسی متوقف که در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد موتورسیکلت یاما‌ها فاقد مدارک و مجور قانونی و قاچاق می‌باشد. 

این مسئول انتظامی ارزش مالی موتورسیکیلت قاچاق کشف شده را بنا به اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۸ میلیارد ریال عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توقیف محموله سنگین ۷۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در  هرمزگان
  • محموله قاچاق ۱۲۰ میلیارد ریالی در بوکان کشف شد
  • کشف بیش از ۹۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان داورزن
  • توقیف موتورسیکلت قاچاق در بندرعباس
  • محموله قاچاق میلیاردی در توقیف پلیس بوکان
  • توقیف خودروی حامل ۴۵ قبضه سلاح جنگی در لرستان
  • توقیف خودروی حامل ۴۵ قبضه سلاح در لرستان
  • رفع تصرف زمین ۲۵۰ میلیاردی در لنجان
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان