Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:54:33 GMT

ستاد مدیریت بحران ملایر در آماده باش کامل است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۲۱۲۰

ستاد مدیریت بحران ملایر در آماده باش کامل است

حسین فارسی روز سه شنبه در گفت گو با ایرنا اظهار داشت: از روز گذشته تاکنون بارندگی باران در این شهرستان شدت گرفته و تا فردا چهارشنبه ادامه دارد.

وی افزود: در هر بخش این شهرستان ۲ یا سه اکیپ مستقر شده و تمامی موارد را کنترل می‌کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر بیان کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر بروز خسارت ناشی از بارندگی در این شهرستان و همچنین گزارشی مبنی بر آبگرفتگی یا تخریب منازل اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فارسی ادامه داد: از صبح امروز تا پایان ساعت اداری همراه با فرماندار ویژه ملایر از بخش‌های مرکزی، جوکار و سامن و از نقاط حادثه‌خیزی که در سیل فروردین امسال خسارت دیدند، بازدید شد.

وی گفت: امروز از نقاطی همچون پل روستاهای گنبد، هزارجریب، دهنو، حسین آبادشاملو و زیرآبیه و منطقه پشت ناسیونال ملایر که در سیلاب امسال آسیب جدی دیدند، بازدید شد و هیچ مشکل خاصی با وجود بارندگی ندارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر اظهار داشت: با تجربه ای که از سیل فروردین امسال داریم و تهمیداتی که در ستاد مدیریت بحران اندیشیده شده است، خسارت های ناشی از سیلابی دیگر را تجربه نخواهیم کرد.

فارسی گفت: نگرانی از پر شدن سد کلان نداریم و با تمهیداتی که از قبل اندیشیده شده، سه میلیون مترمکعب از ظرفیت این سد برای کنترل سیلاب احتمالی خالی شده است.

وی با بیان اینکه بر اثر شدت بارش‌ها ظرفیت سد کلان نزدیک به پر شدن است ادامه داد: به همین منظور دریچه‌های تحتانی و بالایی سد کلان باز شده و در مسیر رودخانه‌ پایین دست سد، آب در جریان است و مشکلی وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر گفت: همچنین به منظور جلوگیری از خسارت سیلاب و آسیب‌های احتمالی، در هر بخش این شهرستان و مراکز دهستان‌ها و نقاط حادثه‌خیز ماشین‌آلات سنگین همچون لودر، بیل مکانیکی زنجیری و گریدر مستقر شده است.

فارسی یادآور شد: شب گذشته و امشب /سه شنبه/ اکیپ‌هایی نیز در فرمانداری ملایر مستقر شده و تمامی موارد مربوط به بارندگی و بحران احتمالی را رصد می‌کنیم.

طبق پیش‌بینی اداره هواشناسی ملایر، در بارندگی‌هایی که از روز گذشته/دوشنبه/ در سطح این شهرستان آغاز شده و تا فردا /چهارشنبه/ وجود دارد، میزان بارندگی بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلی‌متر تخمین زده شده است.

برچسب‌ها بارندگی همدان ملایر سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارندگی همدان ملایر سیل بارندگی همدان ملایر سیل ویژه ملایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد، از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از آبفا یزد، داود مخلصی اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار سطح نارنجی و پیش بینی شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران برای امدادرسانی در حالت آماده به کار قرار دارند.

وی، افزود: هماهنگی‌های لازم برای آمادگی پیمانکاران بخش خصوصی برای آماده باش پرسنل و امکان بکارگیری تمامی ماشین‌آلات و تجهیزات انجام شده است.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب یزد ادامه داد: ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی به مشترکین فاضلاب، بازدید از دریچه منهول‌های فاضلاب به منظور جلوگیری از پس زدگی فاضلاب، مدیریت بهره برداری از شبکه و تصفیه خانه فاضلاب به دلیل ورود روان آب‌ها و افزایش دبی تصفیه خانه‌ها، مرمت و آسفالت کانال‌ها و مسیرهای حفاری شده، رصد مستمر وضعیت تأسیسات تأمین، تولید و انتقال آب تا پایان شرایط اضطراری، اعلام سریع گزارش هرگونه حادثه احتمالی از جمله اقدامات برنامه‌ریزی شده شرکت آب و فاضلاب برای پیشگیری و پاسخگویی به شرایط اضطراری است.

مخلصی خاطرنشان کرد: در جلسات مدیریت بحران مقرر شد با توجه به احتمال وقوع روان‌آب در سطح شهر یزد و سیلاب در رودخانه‌های فصلی، در صورت وارد آمدن آسیب به شبکه و تأسیسات آب و فاضلاب نسبت به اعزام تیم عملیاتی واکنش سریع برای رفع حادثه با قید فوریت اقدام شود.

کد خبر 747616

دیگر خبرها

  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران در آستانه برگزاری کنکور در جیرفت
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • مدارس یزد چهارشنبه غیرحضوری شد
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد