Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر چین در تهران امروز با اهدای ۲۵۰ هزار ماسک به ایران گفت که کمک‌های بیشتری در آینده ارسال می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «چانگ هوا» سفیر چین در تهران امروز (سه‌شنبه) در صفحه توئیترش با انتشار فیلمی نوشت: «امروز بنده به نمایندگی از سفارت چین در ایران، ۲۵۰ هزار ماسک را به ایران اهدا نمودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمک‌های بیشتری در آینده ارسال می‌گردد. قوی باش ایران!»

«چانگ هوا» سفیر جمهوری خلق چین در تهران در پی ابتلای چند نفر در ایران به ویروس کرونا دوم اسفند ماه نیز در صفحه توئیترش با انتشار تصاویری از پرچم ایران و چین و شعر سعدی که بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز. یک گوهرند، نوشت: «در مبارزه با کووید-۱۹، ملت چین در کنار ملت ایران می‌ایستند.»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا ماسک بهداشتی دستکش چانگ هوا سفیر چین ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش اردنی‌ها برای حمله به سفارت اسرائیل (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ماجرای تاریخی و غرور انگیز سردار هخامنشی در غزه یوزی رابین ملقب به پدر صنعت موشکی اسرائیل: حمله به ایران به چه بهایی؟ (فیلم) شیوه جدید دستگیری فلسطینیان توسط نیروهای اشغالگر اسرائیل در بیت المقدس (فیلم)

دیگر خبرها

  • جنجال خبرنگار زن آدربایجانی در سفارت ایران + عکس
  • عکس سفیر ایران با یک زن خارجی جنجالی شد!
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز( ۹ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • ثبت سه اثر تاریخی در فهرست آثار ملی
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز(۷ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • سفیر هند در ایران: نوروز مهمترین جشن جهانی است
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • تلاش اردنی‌ها برای حمله به سفارت اسرائیل (فیلم)
  • تصاویر بازسازی ساختمان سفارت ایران در واشینگتن!
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ سه شنبه ۷ فروردین