Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@10:13:37 GMT

خلخال به اهداء بیش از پیش خون نیازمند است

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۲۱۴۸

خلخال به اهداء بیش از پیش خون نیازمند است

رئیس اداره انتقال خون شهرستان خلخال گفت: مراکز درمانی و بیمارستان شهرستان نیازمند اهداء بیش از پیش خون از سوی مردم است.

شراره ندیری عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: با توجه به افزایش نیاز مراکز درمانی و بیمارستانی به واحدهای خونی و کاهش فرآورده‌های خونی، شهرستان خلخال نیازمند اهداء بیش از پیش خون از سوی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از اهداکنندگان مستمر خون و نیز افرادی که توانایی اهداء خون در هر گروه خونی را دارند، درخواست می‌شود با مراجعه به پایگاه انتقال خون شهرستان خلخال در ساعات اداری، اقدام به اهداء خون خود نموده و در تأمین نیاز خونی مراکز درمانی و بیمارستان خلخال مشارکت نمایند.

رئیس اداره انتقال خون شهرستان خلخال ادامه داد: در روزهای سرد و در فصل زمستان نیاز به واحدهای خون در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها افزایش یافته و مرکز انتقال خون شهرستان خلخال برای خدمت‌رسانی به بیماران نیازمند به واحدهای خونی، آمادگی دریافت خون شهروندان را دارد.

ندیری با قدردانی از مردم خلخال در خصوص اهداء خون در سال‌های گذشته، بیان کرد: اهداء خون اهداء زندگی است و اهمیت این شعار زمانی مشخص می‌شود که یک واحد خونی در مراکز درمانی جان یک بیمار نیازمند به خون را نجات می‌دهد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/۸۳۱

منبع: فارس

کلیدواژه: انتقال خون بیمارستان خلخال مراکز درمانی اهداء خون اردبیل فارس اردبیل مراکز درمانی اهداء خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است

رومیانی دادستان شهرستان گتوند گفت: ما انتظار داریم برای مبارزه با موضوع پدیده‌های شوم گروه‌های شادی که بدون نام به دادستانی جهت برخورد معرفی می‌شوند، قاطعانه به این موضوعات ورود پیدا می‌کنیم.

رومیانی ادامه داد: به محض اطلاع مدعی العموم نسبت به این موضوعات دستگاه قضا قطعاً ورود و نسبت به این موضوعات برخورد قاطعانه‌ای خواهد داشت.

 جلسه میز خدمت دادگستری گتوند با حضور ریاست دادگستری و دادستان شهرستان، بخشدار مرکزی، نماینده ولی فقیه در ناحیه گتوند، شهردار و شورای اسلامی صالح شهر، فرمانده حوزه امام حسین (ع) و فرمانده بسیج ادارت در مسجد جامع صالح شهر جهت پاسخگویی به سوالات و مشکلات مردم این شهر برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • اهدای خون فرماندار و معاونان فرمانداری کرمان + تصویر
  • انجام پنج عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۵ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • ایجاد امنیت پایدار نیازمند همکاری نهاد‌های حکومتی و مردم است
  • زیرساخت‌های جمعیت هلال احمر اردکان نیازمند توسعه
  • اختصاص ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل مراکز درمانی کبودراهنگ
  • ذخایر خونی چهارمحال و بختیاری مطلوب است
  • احداث پایگاه انتقال خون خمین ۱۵ سال بر زمین مانده است