Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:25:48 GMT

همکار جدید کریم بنزما از آلمان می‌آید؟

تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۴۲۲۸۰

همکار جدید کریم بنزما از آلمان می‌آید؟

ستاره سابق رئال مادرید می‌گوید کریم بنزما در خط حمله این تیم به یک همکار نیاز دارد و ارلینگ هالند پدیده نروژی دورتموند می‌تواند بهترین گزینه برای اضافه شدن به خط حمله رئالی‌ها باشد.

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو انگردو، مهاجم سابق رئال مادرید می‌گوید این باشگاه باید در کنار کریم بنزما در نوک پیکان تهاجمی خود از یک مهاجم درجه‌یک دیگر استفاده کند و ارلینگ هالند، پدیده نروژی بوروسیا دورتموند بهترین گزینه برای اضافه شدن به خط حمله رئالی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

با اینکه از زمان پیوستن هالند به دورتموند تنها چند هفته می‌گذرد ولی از همین حالا شایعاتی درباره تلاش رئال مادرید برای جذب او مطرح شده است. هالند که با درخشش بی‌نظیر خود در سالزبورگ اتریش مطرح شده بود از زمان پیوستن به دورتموند هم بسیار درخشان ظاهر شده و خود را به عنوان یکی از بهترین مهاجمین حال حاضر دنیا مطرح کرده است.

 

انگردو در گفتگو با روزنامه اسپانیایی مارکا گفت:" من از تماشای درخشش هالند متعجبم. مدتی است بازی او را تماشا می‌کنم و باید بگویم او بی‌نظیر است. هالند می‌تواند با هر دو پا شوت بزند و از هر فرصتی نهایت استفاده را ببرد. مهاجمی که دائم در حال پیشرفت است. از طرفی کریم بنزما در خط حمله رئال تنها است، هازارد به خاطر مصدومیت نمی‌تواند در سطح انتظارات ظاهر شود و بیل هم همینطور دور از سطحی است که از او انتظار می‌رود و رئال به همین علت از نظر گلزنی با مشکل مواجه است، مشکلی که با پیوستن هالند به رئالی‌ها بدون تردید حل خواهد شد".

 

سالزبورگ رئال مادرید بروسیا دورتموند ارلینگ هالند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سالزبورگ رئال مادرید بروسیا دورتموند ارلینگ هالند رئال مادرید کریم بنزما خط حمله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۴۲۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل جود بلینگام به بارسلونا در دقیقه 91 (رئال مادرید 3-2 بارسلونا)

جود بلینگام گل سوم رئال مادرید را به ثمر رساند.

دانلود (1.8MB)

دیگر خبرها

  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • ستارگان تیم رویایی رئال مادرید اکنون کجا هستند؟ / فیلم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • رنکینگ توپ طلا: صعود امباپه و کین، سقوط هالند
  • ببینید | خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • فیلم/ خلاصه دیدار رئال مادرید ۳ - بارسلونا ۲
  • گل جود بلینگام به بارسلونا در دقیقه 91 (رئال مادرید 3-2 بارسلونا)
  • دورتموند ۱ - ۱ بایرلورکوزن/ روند شکست‌ناپذیری شاگردان آلونسو در ثانیه‌های پایانی حفظ شد+ فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و بایرلورکوزن +پخش آنلاین